Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Най "мощният" мотор, който предлагат тези
https://euromatica.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%8 ... /tenax-420
Ток само 5.4А.
Не бих ползвал стартова батерия.

Тези предлагат литиеви батерии, с дълъг живот при циклично ползване
https://bg.dawpower.com/industrial-equi ... ttery.html
Отново не бих избрал стартова.

Все пак, приемам, че някъде може да се ползват стартови акумулатори.

Да се има предвид, че и АЕЦ Козлодуй да гарантира доставката на енергия, вратата остава затворена при дефект в мотора.
А къде е заядливата манивела? Винаги липсва в най- подходящият момент.

Бат кемал, "менторът" ми половината си акъл да ти набие, пак ше си в пъти по.....зле, щото ще е нахалост- не умееш да ползваш подобни неща.
Andri01 - майстор
Абе ,ти за милицоинер на ставаш, изгониха те. Тръгнал си акъл да даваш за електрически работи -ученик на гл. енергетик на АПК- Аксаково!! Айде ,да не засягаме "академика" - фатмак! :lol: :lol:
Отново от глупаво по глупаво твърдение.
Никого не гонят от МВР в МВР. Служител съм, г-н Лъжец.
Andri01 - майстор
Е, "посъветван " от отдельонния да се премести-просто т.н "корупция" ,ама на дребно!!! Смяяяяях!
чет май 16, 2024 8:15 pmAndri01 написа:
Е, "посъветван " от отдельонния да се премести-просто т.н "корупция" ,ама на дребно!!! Смяяяяях!
"Отдельонният"- КО, бях аз. В момента КЕ- същата позиция в друга служба.
Айде двамката за ръчичка, с още двама форумни свидетели, пред портала на СПООР- Варна!
Да видим реакцията на колегите при подобни твърдения 12 години по късно.
Дали няма да те заритат на момента, не съм сигурен.

А за корупцията- справка Даниела Стойнева- БНР Варна.
Абсолютно всичко си седи в архива, г-н Лъжец и Клеветник.
hidrazin - майстор
чет май 16, 2024 2:19 pmdim_l написа:
Темата е за типа акумулатор, а не дали трябва или не резервиране. И веднъж да се случи, като не могат да се изкарат колите, бързайки за работа ...
Най добре е да си има манивели, но нямам, а може и да не е съвместимо като има двигател...
Никой не е спира/отказва да си резервираш захранването.
Просто ми се струва че има нещо гнило в цялата работа - ролетна врата без ръчно отваряне.
И не, не всички с манивели. Дабе не помня кога последно видях такава с манивела.
Сега повечето са със жило и поне две пружини. При по-тежки и големи ролетки броя на пружините се увеличава.
Ролята на пружините е като противотежест - за да компенсира тежестта на врата и да я вдигаш без усилия.





За да се случи това някъде има жило, механизъм ... който изключва съединителя на мотора.
Някъде е спусък от вътрешната страна или както в горния клип.
При мен е метална кутия със секретен патрон. В кутията има лост който дърпа жило и освобождава съединителя.
След освобождаването ролетката би трябвало да се вдигне лесно, дори с една ръка ако не е някоя огромна врата.
Ето, моята е почти същата но черна и не съм поръчвал бутни в нея.





И пак казвам - не те разубеждавам от резервиране с акумулатор.
Просто си огледай вратата за наличие на ръчно отваряне. Аз няма как да знам каква е при теб.
:partyman:
P.S. В случая стартерен акумулатор бих сложил само ако ми е подарък и няма какво да го правя.
Или ми е останал от старта кола, купен битака "нов внос"... Не и нов от магазина.
ben84 - специалист
чет май 16, 2024 9:22 pmhidrazin написа:


P.S. В случая стартерен акумулатор бих сложил само ако ми е подарък и няма какво да го правя.
Или ми е останал от старта кола, купен битака "нов внос"... Не и нов от магазина.
Има и вариянт да си купи нов акумулатор за колата, пък стария за щората.
Ей ти две радости наведнъж :-D
Благодумните и сладкозвучни не правят услуга на докачливият.
Е, галят ухото и предизвикват благодарности в момента подобни приказки.

Бени, двете радости ще се редуцират много бързо в само една, ако наистина нямаш възможност за мануална намеса.
hidrazin - майстор
чет май 16, 2024 9:34 pmben84 написа:
Има и вариянт да си купи нов акумулатор за колата, пък стария за щората.
Ей ти две радости наведнъж :-D
А има и вариант да си купиш бензинов агрегат на цената на два(или повече от зависи) акумулатора (стартерни).
Които така или иначе ще ги умориш в тоя режим. А агрегата ще остане жив дълги години за разлика от акумулаторите.
И може да го използваш не само за вратата като няма ток за по 10 часа, както казваш.
Освен че вратата ще работи, ще имаш осветление, Интернет, ще може да си зареждаш тАлаФоните, хладилника няма да се размразява...
Та ето ти МУЛТИ радости наведнъж... :)
Помисли и в тая насока щом при теб проблема с тока е толкова голям.
Това резервиране с акумулатор за мен е наливане на кинти в продънена каца.
Ама ти най-добре си знаеш. Аз само давам разширен поглед на нещата...
:partyman:
P.S. Да, ако акумулатора ти на колата е за смяна, вариант е да отложиш истинското решаване на проблема с тока.
Успех! И пиши какво си решил.
P.S. 2
А на оня Andri01 не му се връзвай на драсканиците.
Той е тук само и единствено да ни забавлява. Полза от него - НИКАКВА.
dim_l - помощник
[quote=hidrazin post_id=1165570 time=1715883733 user_id=
P.S. В случая стартерен акумулатор бих сложил само ако ми е подарък и няма какво да го правя.
Или ми е останал от старта кола, купен битака "нов внос"... Не и нов от магазина.]
чет май 16, 2024 2:19 pmdim_l написа:
Темата е за типа акумулатор, а не дали трябва или не резервиране. И веднъж да се случи, като не могат да се изкарат колите, бързайки за работа ...
Най добре е да си има манивели, но нямам, а може и да не е съвместимо като има двигател...
Никой не е спира/отказва да си резервираш захранването.
Просто ми се струва че има нещо гнило в цялата работа - ролетна врата без ръчно отваряне.
И не, не всички с манивели. Дабе не помня кога последно видях такава с манивела.
Сега повечето са със жило и поне две пружини. При по-тежки и големи ролетки броя на пружините се увеличава.
Ролята на пружините е като противотежест - за да компенсира тежестта на врата и да я вдигаш без усилия.





За да се случи това някъде има жило, механизъм ... който изключва съединителя на мотора.
Някъде е спусък от вътрешната страна или както в горния клип.
При мен е метална кутия със секретен патрон. В кутията има лост който дърпа жило и освобождава съединителя.
След освобождаването ролетката би трябвало да се вдигне лесно, дори с една ръка ако не е някоя огромна врата.
Ето, моята е почти същата но черна и не съм поръчвал бутни в нея.





И пак казвам - не те разубеждавам от резервиране с акумулатор.
Просто си огледай вратата за наличие на ръчно отваряне. Аз няма как да знам каква е при теб.
:partyman:
P.S. В случая стартерен акумулатор бих сложил само ако ми е подарък и няма какво да го правя.
Или ми е останал от старта кола, купен битака "нов внос"... Не и нов от магазина.
[/quote]

Точно стария акумулатор от колата съм сложил, но е за смяна.
Вратите имат жила с едни врътки които се раздалечават и опъват жилото за да се освободи съединителя, но ръчното вдигане и при двете е много трудно до към метър и половина, после става лесно. Нищо чудно някой да се е спестил лентовите пружини, нямам представа.
С резервиране всичко си работи нормално. Темата е за типа акумулатор. Вашето мнение е за тягов, но колкото отговори има за тягов толкова, че и повече за стартов и то с обосновки. Но вече съм решил че ще купя тягов, но и стартов ще работи, както е и в момента и то с повредена клетка.
Благодаря за отговора ви

Тема "Избор на акумулатор за резервно захранване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: