iliya_i написа:Не няма такава необходимост!stoy@n написа:E Това или подобно може да ви даде 100% гаранция ама няма да ви хареса цената.Да, ама пак нещата опират до необходимост от трифазно захранване...
Здравей!
Ако двигателя има прекъсната или дала на корпус намотка с мултицет ще го хванеш.
Съпротивлението на намотките зависи от мощността на двигателя, зора е да е еднакво на трите намотки.
Ако има междувитково късо на някоя от намотките, тя ще покаже по ниско съпротивление, ако е са окъсили повечко витки.
Ако са малко няма да го хванеш на уреда ама няма да го хванеш и като го пуснеш защото ще върти.
Е ще има голяма консумация и под товар ще грее ама за такова нещо има около 2% вероятност.
Аз предлагам така - Купуваш 10 билетчета и ги триеш пред офиса на спедитора, ако ти се паднат поне два лева,
влизаш мериш го и ако е ОК го взимаш. Ако не ти се падне нищо не влизаш а направо си тръгваш.
P.S. Мери се така - начало с край трите намотки трябва да дават еднакво съпротивление и да не дават
нищо нито към корпус нито към съседна намотка, ако са изкарани шестте края де (дано)....