• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Petyr - специалист
emil_v r написа:
...
Утре вместо да гледам тиливизия , и да попръдвам , ще търся още един неизвестен консуматор на 50 ма , и ще му слагам ключ .
В гаранцията на акумулаторът това и пише .
Ако при угасена кола , тя ви консумира над 50 ма , то гаранцията на новият акумулатор - отпада.
Алармата може да ти дърпа 20-50 мА. Според мен 50 е нормално, виж 200 - не е...

При мен проблема е, че понякога се появява утечка 400 мА, но е много специална тази утечка, като разкача акумулатора, за да вържа ампермера, и хоп изчезва, трябва да го вържа паралелно и след това да разкача клемата (т.е. без да рестартирам). Неприятното е, че се появява различно, например след 1-2 дена на паркинга, досега съм я хващал 2 пъти, а ми е сваляла акумулатора 4-5 пъти. Единия път като я хванах и свалих всички предпазители, дори изскубах касетофона (сложен малко преди да се появи проблема) и централното, но утечката остана.

Ходих и на доктор два пъти, но на пук утечката не се появяваше. А като я няма, как да я търси доктора...

Та сега ако няма да карам колата 2-3 дни и си свалям минусовата клема, ама в студените сутрини не е никак приятно да чистиш сняг, да слагаш клемата и чак тогава да палиш...
tysonlkr - специалист
Petyr данеби тази консумация да идва някаде от компютъра на колата, щом така се ту появява ту изчезва :?

emil_v r написа:
И аз го имам същият проблем , радиото ми (скапаната му памет ) дърпа 150ма когато е изключено .
Вместо кл.маса направих грозно ключе на двата плюса на радиото .
Скапаното радио е ново , високотехнологично , с ЮСБ , и кво ли не , но дърпа ток за страх,
освен това е комбина с една платка с 1часовник+ термометър и обърква и нея .
Данеби да имаш и някое авто-усилвателче към това хубаво радио :?
Те дърпат много ток, ако имаш да знаеш че от него ти идва проблемът :wink:
emil_v r - майстор
Нямам усилвател , току що ходих до гаража .
Откачих плюсът , и включих едно елмоторче като ампермер , понеже бръмчи , и се контролира токът на слух, без да гледаш в уред .

Почнах да вадя предпазителите вътре в купето поред ,
ослушвайки се за шума от моторчето , като свиня попаднала в мол ъф София , колорадски бръмбар в картофено пюре , клиент при последно плащане ,
или същото пуйка преди коледа .
Бушона на ел стъклата се оказа инфаркният , при него токът ми падна на 0,000А .
Ще му слагам ключе , по- лесно от кл/маса , и е в купето .
Кофтито е , че като излизам от колата трябва като в руска ракета да гася -
радиото, радардетектора , сега и това ключе , ... ..; , ще мисля още.
rulom - модератор
Не бързай да слагаш ключе, с тия стари коли трябва да опашем цялото табло с ключета.При влажно време е нормално през поизтритите улътнения на стъклата да влиза влага.Локализирай точно от коя врата е разглоби вратата, подсуши хубаво машинката, повъзможност пръсни и с контактен спрей, също така ако има възможност влагоизолирай механизма.Сигурен съм че лятно време тоя проблем изчезва :wink:
  • 1
  • 2

Тема "Ключ-маса на автомобил - Как?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: