1. Само на няколко места са ползвани пирони, но не масово.
2. Третото жило на захранващият кабел (ЗЕМЯ) е свободен - подадено е захранване само на "ФАЗА" и "НУЛА" Захранването е взето от контакт на горен етаж.
3. Кабелите са нови, но има и останали стари (от старото токо--подаване) по които все още има напрежение.
4. Свръзките в разклонителните кутии са чрез увиване, изолирани с изолирбанд.
4. В табло са вързани всички кабели "ЗЕМЯ" на отделна шина и тя не е свързана с все още никъде. Всички кабелите за "НУЛА", също на отделна шина. "НУЛИте" на отделните ДТЗ са на отделни шини.
Между кабели ФАЗА и ЗЕМЯ днес ми дава двойно по-малък волтаж - около 10 волта. Между кабели НУЛА и ЗЕМЯ показва "0" волтажа.
Горните замервания са когато -ините ЗЕМЯ и НУЛА не са свързани.
Когато свържа в таблото шините ЗЕМЯ и НУЛА, то на кабелите в контактите между ФАЗА и НУЛА и между ФАЗА и ЗЕМЯ ми дава логично 220 в.
2. Третото жило на захранващият кабел (ЗЕМЯ) е свободен - подадено е захранване само на "ФАЗА" и "НУЛА" Захранването е взето от контакт на горен етаж.
3. Кабелите са нови, но има и останали стари (от старото токо--подаване) по които все още има напрежение.
4. Свръзките в разклонителните кутии са чрез увиване, изолирани с изолирбанд.
4. В табло са вързани всички кабели "ЗЕМЯ" на отделна шина и тя не е свързана с все още никъде. Всички кабелите за "НУЛА", също на отделна шина. "НУЛИте" на отделните ДТЗ са на отделни шини.
Между кабели ФАЗА и ЗЕМЯ днес ми дава двойно по-малък волтаж - около 10 волта. Между кабели НУЛА и ЗЕМЯ показва "0" волтажа.
Горните замервания са когато -ините ЗЕМЯ и НУЛА не са свързани.
Когато свържа в таблото шините ЗЕМЯ и НУЛА, то на кабелите в контактите между ФАЗА и НУЛА и между ФАЗА и ЗЕМЯ ми дава логично 220 в.