ср юли 08, 2020 1:52 pmnaster написа: https://www.wago.com/bg/%D0%B5%D0%BB%D0 ... %D0%B8/221+1

ср юли 08, 2020 1:33 pmarxd129 написа:вт юли 07, 2020 11:09 pmburkov написа: Също ти къде си написал че ти трябват 5.5 kW? Нали бяха за бойлер 1.6 и нещо дребно?Да, де.![]()
![]()
Само опонирах, че въпросната ваго клема трудничко ще гарантира 24 ампера. Даже – хич не е гарантирано; колкото и да е велика тая компания Wago.
ср юли 08, 2020 9:55 amnaster написа: Чак пък 4 страници драма...Драма, драма… колко драма?!
Аз питам… който иска – дава съвети. Съветващите – самите те – не са единни в мнението си. Един казва че нек‘ви клеми са перфектни, друг казва че стават за ток 2-3 ампера…
Съветите ги приемам, но не всичките. На спорните (според мен) съвети – опонирам.
А на мен ми РЕопонират … четете ли как?
Е-е, кой прави драмата; ако изобщо я има, де.
ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: За мен това е най-доброто решение. Да - пипкаво е, но резултата ще е най-добър.Да! Добро решение е.ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: От всичките варианти това е с най-голяма контактна площ и най-ниско съпротивление на връзката.Тук може да поспорим: Комбинацията от лустраклема и цилиндричен кабелен накрайник, в който накрайник са вкарани ПВ-А2 и жило от мостовия кабел, има много по-голяма контактна площ, отколкото площта на спиралата на хидразин. А месинговата клема на хидразин не увеличава въпросната контактна площ, а само увеличава силата на контактуване. Което също дава предимство на идеята на хидразин.
Контактните точки на хидразин, обаче са си 8 на брой... максимум 9; каква контактна площ е това!![]()
Освен това месинговата клема на хидразин не е чак толкова масивна, както изглежда на снимката. Нито болтчето за притискане спиратата от ПВ-А1 към основния проводник е толкова масивно (просто снимката няма мащаб). От къде следва, че там - около въпросното болтче няма да се появят хлабини, подобни на евентуалните хлабини по лустра-клемата. Всичко е въпрос на стягане.
И като стана въпрос за стягане - много е вероятно, много е възможно - стягането на хидразин да е по-добро от стягането на лустер-клемата. Така си мисля, де.![]()
ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: И не нарушава основният проводник от който ще се взема отклонението.Това наистина е огромно предимство. Факт!ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: Запояването има два плюса - не се окислява връзката (и така с годините не се качва съпротивлението) и се свежда до минимум съпротивлението на връзката (грее по-малко, старее по-бавно).Съгласен съм с Вас. И аз мисля като Вас.
Но хидразин не препоръчва запояване! (Освен ако не се шегува, де.)
arxd129 написа:Драма, драма… колко драма?!В един контакт 16А, като мушнеш щепсела и включиш 2.5 киловата печка духалка, и така като гледаш - съединението щепсел-контакт - колко надеждно ти се вижда, спрямо всички изброени до тук?
ср юли 08, 2020 1:33 pmarxd129 написа:Божеееееее... За времето, което си изгубил за писане на постове щях да направя твоята дилема около 18 пъти и щеше да си я ползваш със здраве без притеснения.вт юли 07, 2020 11:09 pmburkov написа: Също ти къде си написал че ти трябват 5.5 kW? Нали бяха за бойлер 1.6 и нещо дребно?Да, де.![]()
![]()
Само опонирах, че въпросната ваго клема трудничко ще гарантира 24 ампера. Даже – хич не е гарантирано; колкото и да е велика тая компания Wago.
ср юли 08, 2020 9:55 amnaster написа: Чак пък 4 страници драма...Драма, драма… колко драма?!
Аз питам… който иска – дава съвети. Съветващите – самите те – не са единни в мнението си. Един казва че нек‘ви клеми са перфектни, друг казва че стават за ток 2-3 ампера…
Съветите ги приемам, но не всичките. На спорните (според мен) съвети – опонирам.
А на мен ми РЕопонират … четете ли как?
Е-е, кой прави драмата; ако изобщо я има, де.
ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: За мен това е най-доброто решение. Да - пипкаво е, но резултата ще е най-добър.Да! Добро решение е.ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: От всичките варианти това е с най-голяма контактна площ и най-ниско съпротивление на връзката.Тук може да поспорим: Комбинацията от лустраклема и цилиндричен кабелен накрайник, в който накрайник са вкарани ПВ-А2 и жило от мостовия кабел, има много по-голяма контактна площ, отколкото площта на спиралата на хидразин. А месинговата клема на хидразин не увеличава въпросната контактна площ, а само увеличава силата на контактуване. Което също дава предимство на идеята на хидразин.
Контактните точки на хидразин, обаче са си 8 на брой... максимум 9; каква контактна площ е това!![]()
Освен това месинговата клема на хидразин не е чак толкова масивна, както изглежда на снимката. Нито болтчето за притискане спиратата от ПВ-А1 към основния проводник е толкова масивно (просто снимката няма мащаб). От къде следва, че там - около въпросното болтче няма да се появят хлабини, подобни на евентуалните хлабини по лустра-клемата. Всичко е въпрос на стягане.
И като стана въпрос за стягане - много е вероятно, много е възможно - стягането на хидразин да е по-добро от стягането на лустер-клемата. Така си мисля, де.![]()
ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: И не нарушава основният проводник от който ще се взема отклонението.Това наистина е огромно предимство. Факт!ср юли 08, 2020 10:08 ambrum написа: Запояването има два плюса - не се окислява връзката (и така с годините не се качва съпротивлението) и се свежда до минимум съпротивлението на връзката (грее по-малко, старее по-бавно).Съгласен съм с Вас. И аз мисля като Вас.
Но хидразин не препоръчва запояване! (Освен ако не се шегува, де.)
ср юли 08, 2020 4:03 pmbrum написа: От към надеждност усукването и запояването на кабели ще е по-добро.Така мисля и аз.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: