• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
anton_ss - специалист
Автомата се състои от ел.мотор на 40 волта с редуктор задвижващ верига която дърпа (вдига) вратата и табло за управление.Мотора е БГ Сливенско производство.Проблема е в това че отказа упавлението.Използваните релета за реверса ги няма по магазините. Някаква идея за замяна с друго.Ще е по добре и ако имате идея за нова схема на управление.
Justy - майстор
Дай типа на релетата.
anton_ss - специалист
Релетата 12V-бобина.И 4 бр.пера всяко НО и НЗ контакт.Управление с бутони НАГОРЕ и НАДОЛО ...стоп.На веригата краини изкл.На бобината пише поланд -полски .
Justy - майстор
Това е реле R15 и го има навсякъде. Откъде си ти и къде се намира пустата врата? Можеш ли да мериш с мултицет? Опиши по точно поведението на автомата - пълен мъртвец ли е или някоя команда не работи.
anton_ss - специалист
В Силистра ги няма .Извикаха ме понеже наистина си беше мъртвец.Не можеха да изкарат колата на шефа на фирмата,освободих рамото което я дърпа и я отворихме ръчно.Отворих таблото видях релетата нагорели контакти,разбутах ги и тръгнаха.Но спряха отново,търсих нови-няма!Зачистих старите,смених перото с друго(от неизползван чифт/ Но отново не тръгват,тракат(бобината/но мотора не,ще трябва доста неща дасе свалят зада се измерят напрежения.Мултицети имам,ампер клещи също бобиньор съм 20г. стаж,занимавам се и с битова техниа и ел.инст.по малко.Мисля си,че ще епо лесно да направя всичко на ново отколкото да се ровя без схема в това табло.
Justy - майстор
anton_ss написа:
В Силистра ги няма .Извикаха ме понеже наистина си беше мъртвец.Не можеха да изкарат колата на шефа на фирмата,освободих рамото което я дърпа и я отворихме ръчно.Отворих таблото видях релетата нагорели контакти,разбутах ги и тръгнаха.Но спряха отново,търсих нови-няма!Зачистих старите,смених перото с друго(от неизползван чифт/ Но отново не тръгват,тракат(бобината/но мотора не,ще трябва доста неща дасе свалят зада се измерят напрежения.Мултицети имам,ампер клещи също бобиньор съм 20г. стаж,занимавам се и с битова техниа и ел.инст.по малко.Мисля си,че ще епо лесно да направя всичко на ново отколкото да се ровя без схема в това табло.
Една контактна група със сигурност се използва за самозадръжка на релето. И ако не е читава ще прави точно такова тракане / постоянно включване и изключване /. Предполагам релетата са на цокли. Регистрирай се в сайта на млад конструктор и си ги поръчай с плащане при получаване. Работил съм с тях - много коректни са. Успех :)
Petyr - специалист
Justy написа:
Регистрирай се в сайта на млад конструктор и си ги поръчай с плащане при получаване. Работил съм с тях - много коректни са. Успех :)
Този червен хикс на сайта на млад конструктор и след него в скоби "липсва" не означава ли, че го нямат релето. Или ако се поръча се чака малко повече и го доставят?
mitcd - специалист
А защо не сложиш реле което го има в някой магазин .Какво от това ,че не е оригинално.Щом е за 12В и контактите съвпадат какъв е проблема.Не ми се вярва да са ти опукали и двете релета.Вземи и ги провери най напред дали са изгорели и тогава търси.Между другото на мястото на реле с два чифта контакти можеш да сложиш две с един чифт.И освен релета какво друго има на тая схема .Щото за тая комутация може и без електроника.
  • 1
  • 2

Тема "Проблем с автомат за гаражна врата" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: