• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hamechok - помощник
здравейте искам да попитам ,мога ли с помоща на честотен регулатор да увелича оборотите на асинхронен двигател повече от предписаните от завода производител.благодаря ви предварително. :?
fox_vt - майстор
Може той е точно за това но трябва да се съобразиш регулатора да е с подходящата мощност и да следиш за консумирания ток от двигателя под товар когато си на по голяма честота.Също така ако двигателя е на телфер и е с конусен ротор и електромеханична спирачка не може да работи с честота по висока от 55-56 херца.За другите двигатели няма проблем.
Iliev Labs - специалист
И лагерите може да се наложи да сменяш, ако много ще ги вдигаш.
moimoimoi - майстор
на шнайдер честотните регулатори имат настройка на тока на двигателя и няма нужда нищо да се следи,предполагам и другите производители са така
MIRO_073 - майстор
hamechok написа:
здравейте искам да попитам ,мога ли с помоща на честотен регулатор да увелича оборотите на асинхронен двигател повече от предписаните от завода производител.благодаря ви предварително. :?
Не. Не може. Можеш да ги намалиш.
fikata - майстор
Честотният преобразувател изменя не само честотата, но и приложеното към мотора напрежение. Чрез това се осигурява необходимият момент на вала на двигателя без да се стига до прегряване. Изходната честота не зависи от честотата на мрежата и може да бъде както по-голяма, така и по-малка от нея.
Т.е. скоростта на двигателя може да се регулира както под синхронната, така и над синхронната.
Възможността за регулиране на оборотите (n) на асинхронния двигател се предопределя от функционалната зависимост между тях и честотата на мрежата (f) и чифтовете полюси (p): n = 60f/p.
Последна промяна от fikata на нед фев 02, 2014 5:49 pm, променено общо 1 път.
Junak - майстор
А за инерционни сили чували ли сте? Щот ротора се смята за ном.обороти.
MIRO_073 - майстор
fikata написа:
Честотният преобразувател изменя не само честотата, но и приложеното към мотора напрежение. Чрез това се осигурява необходимият момент на вала на двигателя без да се стига до прегряване. Изходната честота не зависи от честотата на мрежата и може да бъде както по-голяма, така и по-малка от нея.
Т.е. скоростта на двигателя може да се регулира както под синхронната, така и над синхронната.
Значи се мислят машини, които могат да излагат други машини НАД изчислени им номинални параметри с цел да им вземеш огъня и да ги строшиш набързо?
Junak - майстор
Еми включи акумулатор 12V към зарядно 24V и виж дали ще се увеличи капацитета му :)
MrMurdjo - майстор
Според вас излиза, че трифазните шпиндели по множество машини с ЦПУ, които имат диапазон на оборотите от 1500 до 24 000 об/мин и го правят с честотен инвертор, не може да съществуват и работят.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Тема "въпрос за честотен регулатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: