Със спрея и със стара четка за зъби ще стане, но ще отиде доста от него. Резултата ще е много по-добър, ако двигателя се разглоби стига да е възможно - не се вижда добре на снимката дали е капсулован или е с болтове. Ако го разглобяваш, преди да почнеш маркирай (одраскай) с нож как са сглобени статора и капаците, за да можеш да ги върнеш на мястото им.
Ако ставаше с медно-графитни четки, щяха и оригиналните да са такива. Ако сложиш такива те вероятно ще са по-износоустойчиви от оригиналните и рискуваш да унищожат колектора.
Ако ставаше с медно-графитни четки, щяха и оригиналните да са такива. Ако сложиш такива те вероятно ще са по-износоустойчиви от оригиналните и рискуваш да унищожат колектора.