пон юли 05, 2021 7:35 pmAvas_co написа: Да бе, аз как си го представяш да се довлека до там преди десет часа ?А, това за след 10 часа е добре.
Ти май по сънлив от мен ще дойдеш ?
Разбира се че съм по-сънлив от теб.
вт юли 06, 2021 8:59 pmhidrazin написа:То пък голям сеир, че на евн не им дреме, какво им излиза от трафа .вт юли 06, 2021 4:30 pmKrass написа: Обади се и аз да гледам сеирНеможе. Ти си зает тогава ...
вт юли 06, 2021 10:21 pmAvas_co написа: То пък голям сеир, че на евн не им дреме, какво им излиза от трафа .Ъ, нещо не сме се уточнили. Крас е “наблюдател” от страна на ЕСО, не ЕВН.
пон юли 05, 2021 6:47 amfbr написа: Теоретично е възможно, но не повече от 450. Тъй като автоматичните регулатори на напрежение в подстанциите са настроени на максимум 21,4kV (Енергопро), а стъпалния регулатор в трафопоста (3ст. 19, 20 и 21 кV) да е поставен на 19 kV.Преди 4-5 години бяхме получили официално писмо от Енерго Про/ ЕРП Север, че променят Ср. напрежение от 20 на 22 kV. Стъпалните регулатори на всичките ни 12 трафо/машини си бяха на средно положение 20 kV от когато са произведени ( предполагам над 35-40 години). Няколко човека от ремонтните им групи ни посъветваха, че по-добре да не ги пипаме, и не посмяхме. Изходното ни е около 237-243V. Когато съм замервал на различни места във Варна (градска част) положението на 80% е същото. Вилните зони пък почти си решиха проблема с ниското напрежение по мрежата им. Политиката на вдигане на Ср напреженние сигурно го практикуват и другите ЕРП-та и предполагам, че стъпалните регулатори на повечето трафота въобще не са пипани.
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: