Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Здравейте майстори ! Поздрави на всички за празника!
Значи, проблема е следният. Живея на общежитие в София, тук е пълна мизерия. От съквартирантите си не срещам разбиране относно ремонтиране, чистене, поддръжка и такива неща :sad:
Значи аз съм студент и работя и съответно съм 28 от 31 дена в тази "дупка".
Значи в момента банята ни е в много лошо състояние(смърди ), а аз не съм от тези, които се примиряват със ситуацията. Мисля правя, струвам, питам и сега питам вас:
Как да си хвана ток от ключа за осветлението и да си свържа 120мм вентилатор в банята от тези които по принцип са за компютърни кутии- те струват по 10лв, а същите малко по- красиво направени- за нормални жилища са от 25лв нагоре в магазините за дома.
Значи проблема е там, че искам да направя нещо, без да имам понятие от това(вече направих един път такова - сървър съм на мрежа на общежитието, а нямах понятие от мрежи и сега плащаме по 5лв интернет вместо 25 ;) ). Аз никога не съм пипал по токове и не съм си играл с фазомери, жици и т.н.. Просто до сега не ми се налагало. Ако на някой му се занимава да ми напише как става, ще съм му много благодарен :wink:
А доколкото знам, има някакви конвентори от 220/12в къде и как се слагат,за да не изгоря вентилатора? Да, също и къде се продават? :?
П.С.: Имам цифров фотоапарат и мога да дам снимки, за какво става въпрос, какво искам да направя(защото в друга стая същото е направено(от хора,които вече не са на общежитие), но не знам как аз да си го направя). Мога да си покажа мизерната стая, преди лекия ремонт който направихме и сега.
Надявам се да получа отговор на въпроса ми ;) Знам че пиша малко разбъркано и объркано, но по добре от това не можах да го напиша

Прикачен файл

120mm-fan-master-350x350.gif
120mm-fan-master-350x350.gif (24.62 KиБ) Видяна 5678 пъти

Прикачен файл

FANCASE120_250x250.jpg
FANCASE120_250x250.jpg (34.74 KиБ) Видяна 5678 пъти

Прикачен файл

BGXF1PIR.JPG