Във колата явно има отечка защото много бързо пада акумулатора... днес се захванах да пробвай да я намарея , откачих минуса на акумулатора и вързах между клеймата и минуса мултицеда.... 1000мА... мултицеда го бях сложил на макс 5000мА. След което по пътя на логиката речих да вържа клеймата на акумолатора оставайки там и минуса на мултицеда и със блюса прегледах бушоните на колата на някой не мърдаше на други скачаше яко и докато осъзная какво става гръмна бушона на мултицета... Сега го въстанових но се чудя дали съм процедирал правилно....
Другия ми въпрос е за зареждане на акумолатор ... имам едно зарядно което като му меря клеймите показва че е 12в като го вържа да зарежда акумулатора скачат вотажите на 18 това нормално ли.... зарядното е саморъчно правено незнам от кой има амперметър който като е вързан показва 1,8А. Та става ли да се зарежда с него като не е 1/10 от капацитета на акумолатора попринцип знам че това е правилното. Или просто трябва да го зареждам вместо 10 часа с 6ампера , с тия 1,8 да го зареждам 32часа.
А и още един въпрос другия акумулатор където ми се намира е такъв със стъкалце де сети зелено ,черно или чисто... на него трябва лида му търся капачките да ги развинтвам когато се зарежда.
Другия ми въпрос е за зареждане на акумолатор ... имам едно зарядно което като му меря клеймите показва че е 12в като го вържа да зарежда акумулатора скачат вотажите на 18 това нормално ли.... зарядното е саморъчно правено незнам от кой има амперметър който като е вързан показва 1,8А. Та става ли да се зарежда с него като не е 1/10 от капацитета на акумолатора попринцип знам че това е правилното. Или просто трябва да го зареждам вместо 10 часа с 6ампера , с тия 1,8 да го зареждам 32часа.
А и още един въпрос другия акумулатор където ми се намира е такъв със стъкалце де сети зелено ,черно или чисто... на него трябва лида му търся капачките да ги развинтвам когато се зарежда.
Последна промяна от NeoBoss на чет авг 11, 2011 10:25 pm, променено общо 1 път.