• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
pasat - специалист
За знаещите въпроса ми може да е смешен, но все пак. Колко време може да работи стартерът и да върти вече затоплен двигател ако черпи 1.7kw а акумулатора е 55Ah?

Всъщност незнам колко черпи стартер на пасат дизел, но това го изрових от един немски сайт http://www.discounter-deutschland.de/sh ... 1e22267cd3
dyaneff - майстор
Наистина е смешен.
1 Капацитета на акумулатора е 55Ah , ама в момента колко е ( дали наистина е 55 Аh )
2 Товара какъв е ( ако е двигател с вътрешно горене с каква компресия е )
3 Стартера в каква кондиция е ( Втулки, четки)
Ако обясниш по-подробно , ще получиш отговор отговор който да ти влезе в работа.
pasat - специалист
ТДИ 30 бара/атмосфери. Стартера втора употреба.
dyaneff - майстор
За този двигател акумулатор 55 Аh е малък. Трябват ти поне 65-70 Аh.
plamen6100 - специалист
Колко време може да работи стартерът, е силно относително и ме съмнява някой във форума да ти отговори точно. При тази мощност 1,7kW са си поне едни 140А/като, това са идеални условия - при постоянни 12V и никакво съпротивление на стартера/. Но такива нямаме никога, на празен ход напрежението му е например 13,8V а когато го натоварим веднага пада заради вътрешното му съпротивление и съпротивлението на товара/например 12V и се разрежда колкото по-вече е натоварен - 11V, като говорим за време в секунди/. Когото се саморазрежда, иска и по-голям ток стартера съответно. Демек за да разбереш реално и в твоя случай, трябва да се мери на място. Над 200-250А ще черпи сигурно. Автомобилния акумулатор може да отдаде голяма мощност за кратко време/няколко секунди/ - в т.н. стартерен режим. Като капацитета му е силнозависим от околната температура/т.е. тази на електролита/. Ох, много дълго и объркващо май стана :) Та доста има за писане ама...
pasat - специалист
10х за отговорите. До такова заключение стигнах и аз преди да пусна темата. Исках само да се уверя. Не гоня точност до секунди. Интересуваше ме колко интензивно може да работи преди да откаже Искаше ми се да е към един час, но уви. Щях да го ползвам за друго със горе долу същото натоварване... Има и друг момент при стартера - като минава толкова ток през него се предполага че ще се нагрява доста... Както и да е мерси за отговорите...
dyaneff - майстор
За 4 минути въртене ако батерията издържи стартера ще умре , особено ако четките са запоявани тинола се разхвърчава.
joro39 - специалист
pasat написа:
ТДИ 30 бара/атмосфери. Стартера втора употреба.
Технически данни на TDI двигателя


Конструктивно изпълнение: 4 цилиндров, редови, турбодизел
Работен обем - 1896 куб. см.
Диаметър на цилиндъра - 79,5 мм
Ход на буталото - 95,5 мм
Степен на сгъстяване - 19,5/1
Номинална мощност -66 квт /90 кс/ при 4000 об/мин
Максимален въртящ момент -202 Н.м при 1900 об/ мин
colyo - специалист
Колега, стартерите НЕ са направени за продължителна работа. Не е желателно да върти повече от 30 секунди без прекъсване. А относно сметките - бензиновите двигатели искат около 150 - 200 ампера пусков ток, дизелите - 300 - 400 ..... по-изпържените до към 500 при първоначално развъртане. На топъл двигател пада съответно с 50 - 100 ампера. На празен ход съм мерил бензинов без свещи - 50 ампера.
  • 1
  • 2

Тема "Стартер от лека кола" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: