hidrazin написа:За безопасността си прав - утре ще бачкам там където напрежението е 110 000 волта и тока често е над 70 ампера на фаза. Сам си направи сметките за каква мощност става дума.7.7 мегавата горе-долу без косинус фи. Напрежението си е направо смъртоносно дори от метри разстояние.
Пич, май наистина не четеш. заболяха ме пръстите да ти го повтарям.
Човека нищо не е сменял - просто е възстановил пътечката !!! И нищо
не е изгорил. Това е станало после.
Относно тия 7,7 MVA ги умножи по три, защото е трифазно. И не е толкова опасно.
Не говорим за метри - 1,20 метра отстояние са приемливи. Е, разбира се да не вали дъжд и ти да не си по джапанки.
Сутрешно допълнение на свежа чутура:
Този изгорелия резистор единия му край е свързан към този червения, дето си го набедил че е сменян а другия край е към маса.
Веригата е следната - клема 4, червения резистор, изгорелия, маса. От общата точка между червения и изгорелия през черния диод
и резистор от 1кОм отива на базата на транзистора.
Та май някой "майстор" е объркал свързването на стълбищния автомат и на клема 4 е свързал не бутоните, а нещо друго.
Ако ти се занимава си преправи тази част от схемата така и ще работи.