Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
Задължително се обади. И да не е под охрана пак ще им даде "саботаж'.
:partyman:
a.3 - напреднал
Здравейте,

днес се обадих на СОТ-а, след което го изключих и отворих датчика, който имам - не можах да разпозная какъв е (никъде не пишеше) явно е някаква "куче" марка:
Прикачен файл:
IMG_0003.JPG Работещият датчик
това са снимките на отворения датчик.
Oт дясно на ляво свързването е както следва:

D.L - празно
EOLR - празно
Бяла жичка - N.C.
Жълта жичка - RLY
Синя жичка - GND
Червена жичка - +V in
Зелена жичка - N.C.
Кафява жичка - TAMP
Прикачен файл:
IMG_0002.JPG отворен работещ датчик
Прикачен файл:
IMG_0001.JPG отворен работещ датчик снимка 2
Как последно да свъжа от този датчик едновременно два нови, а от единия нов да свържа последователно и още един?
Новите датчици най-вероятно ще са Paradox PRO 476+
http://www.magnet.com.my/Product_spec/A ... S-TI01.pdf
http://www.bulcom2000.com/paradox-pro-476_118400

Ето и една празна схема, на която може някой да тегли 2-3 тегела:
Прикачен файл:
Real_Sensors_1.jpg
Real_Sensors_1.jpg (34.25 KиБ) Видяна 3989 пъти
Последна промяна от a.3 на чет апр 11, 2013 5:34 pm, променено общо 1 път.
PCL82 - майстор
Ето така. Тамперите са една върволица и релетата са друга върволица. Началото и края на всяка започват и завършват в централата. Няма значение на тампера и на релето коя клема ще е вход и коя изход. Ако искаш свържи цветовете в друг ред стига логиката да е същата.

Прикачен файл

untitled.JPG
untitled.JPG (61.42 KиБ) Видяна 3982 пъти
zmiori - специалист
Изобщо нее куча марка Това е Меркури ЕЛ120 на "Електроникс лаин" Израел. Вярно че е модел от 1998-99г. но се произвеждаше до около 2007-9 год. Имат си и джъмпер за чувствителността.
Колега малко се опитваш да го объркаш с тая схема. Иначе че правилно си го казал. Тамперите на черво и алармите и те. Кафявия и зеления на стария и т1 и т2 на новите датчци са едо и също "Тампер". Бял- зелен и NC - C са алармените клеми.
Откачаш белия кабел от клемата му и го оставяш свободен /за сега/ на негово място слагаш кабела които идва от NC на "Датчик 1" /Д1/" бял. От клемата на C / на Д1/ жълт отива на NC на Д2 от C на Д2 бял отива на NC на Д3 от C на Д3 жълт отива в сегашния датчик и се свързва със белия /свободен досега/. Изолираш го с ПВЦ лента добре и си готов.
Същото правиш и с тамперите /кафяв и зелен/.
Обяснил съм ти го с размяна на цветовете да не се объркаш, логиката е такава че да нямаш в един терминал /клеми/ да нямаш два еднакви цвята.
Ба си дано си го разбрал че аз трудно си го разбираш.
Я сега начертай това което си разбрал. /без тамперите/ тях по късно ще ги редим. Недей черта и захранването и него ще го добавим на по късен етап.
За алармите е важно да се спази единствено това "сигнала" тръгва от Z6 /например/ влиза и излиза от единия датчик оттам влиза и излиза в другия и т.н. като свършат последно влиза в СOM на панела /някъде по пътя се слага и едно съпротивление от 2,2 кома.
А за това че нищо не е станало след като си отворил датчика си има обяснение може колегите да ся "обрали" тамперите и да са ги боднали директно в предавателя. На Тангра + изчистването на тампер става с набиране на инженерен код и да не се разкарват постоянно за "чистене" го правят така.
Аиде сега почвай да чертаеш.
успех.
http://www.luckinslive.com/data/3870/PD ... ERCURY.pdf
етого "кучето"
lz1wvm - специалист
PCL82 ти е дал правилна схема на връзване,но по какъвто и вариант да свържеш трите допълнителни датчика в меркурия ще имаш 3 кабела.Ако ползваш пространството над клемореда,много трудно ще направиш връзките и ще събереш трите кабела.Датчика има пространство зад платкат,така че се постарай да направиш там основните връзки.
Успех.
zmiori - специалист
Схемата само привидно е вярна. Омешал е тампера на работещия датчик с алармените релета на новите.
lz1wvm - специалист
На съществуващия датчик клемите за тампер и зона са на различни места,иначе не виждам грешка в свързването на PCL82.
ПС.На Меркурия тампера е от ляво а на Канадския датчик е отдясно....за това се получава разминаването.
a.3 - напреднал
Това разбрах от обеснението на zmiori! За съжаление обаче, ако правилно съм го нарисувал излиза следният проблем :?
- работещият датчик няма пряка видимост и свързаност с датчик 3, а кабелите вече са вградени!
- работещият датчик има пряка видимост и свързаност само с датчик 1 и 2
Прикачен файл:
Document_2013-04-06_17-18-26.jpeg
zmiori - специалист
Късата жълта линия /долу в дясно горе в ляво/ не влиза в клемата на работещия датчик а се свързва със /освободения / кабел от панела.
Едно от необходимите /но не достатъчно/ условия е това. В една клема един кабел.
a.3 - напреднал
Така добре ли е?
Прикачен файл:
Document_2013-04-06_17-18-26 (1).jpeg

Тема "Монтиране на допълнителни датчици СОТ" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: