Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
pif4o - специалист
Колеги ползвам въпросната аларма от 8 години, онзи ден обаче беше спрял тока, за около час, ние си бяхме в къщи и алармата беше снета от охрана преди това, но като доиде тока сирената се разпищя? Някаква идея защо снета от охрана аларма като додиде тока почна да пищи? Само да кажа че батерията и не е много читава вече, след като стана така я отворих и замерих батерията показваше 8 волта. НО нормално ли е ако батерията е паднала по времето без ток след тва алармата да се задеиства?
koleto84 - специалист
При спиране и пускане на захранването се рестартира и наличието на
слаба памет батерия може да бърка режимите на работа нещо.
Пробвай след смяната и как ще е.
По принцип е нормално.
pif4o - специалист
Казваш слаба памет батерия, да разбирам ли че освен голямата батерия има и малка батерия накъде на платката за паметта , като на компютърните дъна?
ditronix - специалист
Не знам за слаба памет,но тая аларма би трябвало да те е предупреждавала за слабата батерия! Не можеш да разчиташ на нормална работа,след като нещо не ти е наред. Все едно да ти влезе габарче в обувката,а ти да си ходиш като пич. Сменяй акумулатора,не струва кой знае какви пари! Ако и тогава се държи неадекватно ще му мислим.
zmiori - специалист
Като за начало разкачи акумулатора да не ти упука захранването.
pif4o - специалист
Аз акомулатора го смених още същия ден, след като видях че оня падна за 30-40 минути ми беше ясно че вече е пътник, иначе алармата не ме е предупреждавал по никъв начин че акомулатора вече е зле. Но въпроса ми беше нормал;но ли е след като е свалена от охрана и падне акомулатор да се задеиства после? Аз незнам новия колко може да издържи, днес му бях спрял тока и за 5 часа беше паднал на 12,5 волта като в началото беше около 14, да не вземе утре да спре за цял ден тока и после да се разписка па мен да ме няма и да упищи махалата :)
rolls - специалист
Вътрешната сирена, вързана на + и - BELL ли се разписка или имаш външна, вързана на релето и подпряна с акумулатор?
lz1wvm - специалист
pif4o написа:
Аз акомулатора го смених още същия ден, след като видях че оня падна за 30-40 минути ми беше ясно че вече е пътник, иначе алармата не ме е предупреждавал по никъв начин че акомулатора вече е зле. Но въпроса ми беше нормал;но ли е след като е свалена от охрана и падне акомулатор да се задеиства после? Аз незнам новия колко може да издържи, днес му бях спрял тока и за 5 часа беше паднал на 12,5 волта като в началото беше около 14, да не вземе утре да спре за цял ден тока и после да се разписка па мен да ме няма и да упищи махалата :)
14 волта постоянен заряд,е недупостимо.Вероятно има тример за регулиране на напрежението на заряд.Постарай се да го настроиш на 13,3 волта(при разкачен акумулатор).
Сирената ти автономна ли е,напиши малко подробности и за нея.
Draganov - специалист
Алармата и сирената са с независими едно от друго захранвания,така че причината е в самата сирена.Най-вероятно в нея има реле за 12 волта(или транзисторен ключ),което нормално стои включено,а при задействане на алармата релето се изключва и през нормално затворени контакти включва сирената.Спадането на акумулатора (под 8 волта,както казваш) не може да задържи релето включено,то се изключва и сирената почва да пищи.Новия акумулатор трябва да ти реши проблема. :partyman:
П.С. Всъщност,не знам точно тази аларма от какъв тип е,има такива,които в собствена кутия имат акумулатор и такива,които са само клавиатура и платка,а се захранват от акумулатора на сирената,но причината е тази,която ти описах по-горе.
ditronix - специалист
Нормалното напрежение на акумулатора е 12,5-12,8V. Напрежението на подзаряд,когато си има ток в мрежата трябва да е 13,6-13,8V! 13,3 e малко за пълноценно зареждане на батерията. То и на повечето батерии си е написано- 13,8 на подзаряд,14,2-14,5 при цикличен заряд. Алармата и сирената хич не са с независими захранвания. Независими са батериите в тах,но зарядът им става от едно и също място- от алармената централа. Сирена с релета не съм виждал,пък може и да има такива-знам ли :? Ама да се разчита на реле да се изключи като падне напрежението...... :roll: Релета има на изходите на някои централи,но те се управляват къде-къде по-интелигентно! Провери пак колко волта имаш на клемите на акумулатора в контролния панел. Ако напраежението е над 13,8 и под 13.6V трябва да го вкараш в тези граници. Конкретно с този модел не съм запознат,но в инструкциите трябва да е обяснено как се регулира напрежението. Вариантите са два-с тример при по-старите централи и програмно при съвременните такива. Подозирам,че при теб е по втория начин.

Тема "Въпрос за аларма Paradox-Spectra 1727" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: