• 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
tzetz009 - специалист
:razz: Е ми-и-и по бързи сметки една батерия със средно-аритметично напрежение от 3,7 V и капацитет от 3000 mAh може да се преобразува във "виртуална" такава с напрежение 5,1 V и капацитет от 2176,5943... mAh ! Това при теоретично кпд 100% ! Умножаваме набързо това число по 4/5 или 80% и получаваме 1741,27548 mAh !

:partyman: :partyman: :partyman:
redchampions - помощник
Аааа ясно, тенкю 🙂
Значи батерията си е супер. Просто powerbank-a с една батерия като моя си е само за спешни случаи, но поне мога да разчитам на него.
Благодаря на всички за помощта!
hidrazin - майстор
Всичко се смята много по-лесно ако се смята във Wh ...
:partyman:
vencil - специалист
Да не отварям цяла тема за един кратък въпрос.
Що тази батерия е с 3 кабела?
Изображение
Искам да заменя една такава с 18650, има ли шанс да станат нещата :? .
burkov - специалист
Вероятно има термо датчик
vencil - специалист
Значи би трябвало да стане само трябва да открия + и - защото трябва да използвам тази букса. Правилно ли мисля.
petromaniq66 - специалист
Правилно! Червено (+) черно (-).
vencil - специалист
В крайна сметка хем стана хем не :sad: . Идеята ми беше на един старичък Garmin да заменя вътрешната му батерия с една 18650 от вън и така ако може да изкара едно поне 3-4 часа, целта да не използвам кабела че дразни като се пречка.
Залепих един държач за 18650 от зад на навигацията (от пред като се гледа изобщо не се вижда) и т.н., сложих батерията и навигацията си работи. Обаче пак сравнително бързо индикаторът започна да показва че батерията се изтощава и естествено малко по късно изключи(около 1 час, е изкара повече от оригиналната която е 10 годишна). Понеже батерията е от вън я измерих и показа 3,55V, явно електрониката на GPS-а така е настроена. Ако ще се ползва за 40-50мин. става ама за по дълго време пак ще трябва да е включена с кабела, на съвсем друго се надявах :cry: .
Друго което ми направи впечатление и нямам обяснение за него е че вечерта оставих GPS-а (изключен) с почти заредена до горе батерия (18650) а на сутринта когато го пуснах не тръгна измерих батерията показа 1,6V :shock: , от къде е дошла тази консумация и идея си нямам. Смених батерията и тръгна с кабела също си работи нормално.
Има ли някакъв вариант да се доработят нещата или да си карам така, за кратко време слагам батерия за дълго на захранване.
DMN - майстор
Не се знае колко е капацитетът на тази батерия, която си сложил, може като нищо да е със същия капацитет като вградената, демек никакъв.
Колко време я зареждаш на Гармина? По спомени май даваха 4 часа.
Измери напрежението на външната батерия, когато е заредена трябва да е около 4.1- 4.2V
И аз имам един 10 годишен Гармин и батерията взе да не му държи.
На всичкото отгоре взе да не хваща и спътниците. Ама като му обнових софтуера и проблема изчезна, хваща ги от раз :-D .
Ти всъщност махна ли старата батерия или свързваш другата в паралел с нея?
lov - майстор
Я обясни по подробно къде я връзваш тази батерия. Директно към оригиналната или през входа за външно захранване. А и каква ти е тази 18650 защото от тях има токова много ментаци. Той колегата ме е изпреварил но и неговите въпроси също са важни.Една снимка би обяснила много неща.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Външна батерия powerbank" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: