Ами каква грешка е забелязал Ники274, само той може да каже. Аз като непрофесионалист и доколкото виждам от снимката, не бих свързал главния проводник на нулата във общо гнездо(отвор на шината) с друг проводник. Поне на мен така ми се вижда от снимката, че има две такива връзки на главната нула - преди и след ДТЗ. Най-добре е всеки проводник да си е в отделно гнездо. Ама вие сте профитата, вие кажете.
От снимката се вижда, че преди ДТЗ-то има само един токов кръг, който е захранен директно от входния автомат. Само неговата "нула", "нулата" на ракордемана и входящата "нула" на ДТЗ-то трябва да са в клемата, означена със син цвят и надпис "N". Вероятно този токов кръг захранва осветление (10А автомат - крива В, като автоматът е вдясно и непосредствено до главния). Всички останали "нули" трябва да са на средната клема, която е свързана след ДТЗ-то. Що се отнася до отворите на самите клеми и разположението на проводниците в тях, винаги (при възможност) се практикува входният проводник да влиза в отвора на клемата, като след 180 градусова извивка излиза от нея и отново след огъване се връща в съседен отвор на рейката. Същото се отнася и за останалите проводници, ако има мегдан и налични, свободни отвори. Така, контактното съпротивление намалява, надеждността на връзката се увеличава и става както при електромерите - по два винта за всяка входно-изходна клема.
По отношение на "гребените" и тяхното приложение, има едно противоречие, което е непреодолимо и е свързано с компромис, а именно:
Има принцип в електроапаратуростроенето, че подвижните, метални елементи на конструкцията, които в работно положение са под напрежителен потенциал, в изключено състояние не трябва да са под напрежение.
От това следва, че "гребенът" трябва да е на горните клеми на предпазителите, а изходите на токовите кръгове да са отдолу. Ако обаче трябва да се ползва общ гребен за изхода на главния и входовете на автоматите на подчинените токовите кръгове, когато тези автомати са на една DIN релса (както е в случая, но разбира се без ДТЗ-то), тогава този принцип се нарушава. Това нарушение е за сметка на входния автомат. Тоест, той или трябва да е захранен откъм изхода си, или трябва да се включва обратно - в посока надолу, което пък нарушава принципа, че усилието за изключване трябва да е по-малко от това при включване.
Друг, дребен детайл е и, че га става въпрос за прецизност, най-десният автомат (B20A) трябва да е непосредствено до ДТЗ-то. Някой опонират, че като източник на топлина, той трябва да е по-далече, но това е неиздържано, защото механичното усилие при изключване на механизмите не зависи от големината на протичащия ток, а само от разликите в конструкциите. Тоест, при еднотипна конструкция, отделената мощност от нагряването на биметала е еднаква за всички номинални токове. Или, ако токът се удвоява, съпротивлението на нагревателя се намалява четири път и мощността се запазва.