Здравейте,
имам проблемче с един трифазен мотор на кухненска вентилация.
Прикачени са снимки на остатъка от схемата и клемите., Наложи се преместване на вентилацията..
При преместването един кабел излезе от кутията и не съм 100% сигурен дали е бил закачен някъде - става въпрос за този, който подава 220 V, за да се включи контактора в таблото. Той минаваше през тази кутия на вентилатора .. и след като се разкачи при местенето аз просто го свързах извън кутията.
Отделно след преместването нещо прецъркваше в клемите и вентилатора ту караше на ниска, ту на висока скорост.
На следващия ден видях, че нулата и първата фаза бяха окъсили (преди тройната клема) и беше паднал бушона.
Съответно изкарах захранващите кабели от клемите и ги поочистих и поставих пак.. сега обаче работи само на ниска скорост.
Отдолу на снимките идва захранване със СВТтата. От ляво на дясно - син:нула, черен:фаза, син:фаза, черен:фаза
На тройната клема към средния бял кабел нищо не отива.. чудя се дали там не е минавала фазата, която включва контактора..
Цветните не съм ги барал.. от нула към тях има 15 волта.. (оранжево, червено, сиво).
В интернет пише, че може да му се регулира скоростта (но моя няма закачен контролер за целта).. модел RFA 50/30 TD1.
Имам съвсем основни познания, така че ще съм благодарен за насоки къде и какво да замеря, за да разбера дали е изгоряло нещо в мотора или просто не съм го свързал правилно.
Благодаря
имам проблемче с един трифазен мотор на кухненска вентилация.
Прикачени са снимки на остатъка от схемата и клемите., Наложи се преместване на вентилацията..
При преместването един кабел излезе от кутията и не съм 100% сигурен дали е бил закачен някъде - става въпрос за този, който подава 220 V, за да се включи контактора в таблото. Той минаваше през тази кутия на вентилатора .. и след като се разкачи при местенето аз просто го свързах извън кутията.
Отделно след преместването нещо прецъркваше в клемите и вентилатора ту караше на ниска, ту на висока скорост.
На следващия ден видях, че нулата и първата фаза бяха окъсили (преди тройната клема) и беше паднал бушона.
Съответно изкарах захранващите кабели от клемите и ги поочистих и поставих пак.. сега обаче работи само на ниска скорост.
Отдолу на снимките идва захранване със СВТтата. От ляво на дясно - син:нула, черен:фаза, син:фаза, черен:фаза
На тройната клема към средния бял кабел нищо не отива.. чудя се дали там не е минавала фазата, която включва контактора..
Цветните не съм ги барал.. от нула към тях има 15 волта.. (оранжево, червено, сиво).
В интернет пише, че може да му се регулира скоростта (но моя няма закачен контролер за целта).. модел RFA 50/30 TD1.
Имам съвсем основни познания, така че ще съм благодарен за насоки къде и какво да замеря, за да разбера дали е изгоряло нещо в мотора или просто не съм го свързал правилно.
Благодаря