Здравейте, колеги!
Моля не се смейте много на това, което ще напиша като въпроси /все пак съм лаик в областта/
Сложих LED крушки на габарит/стоп светлина в автомобила и очаквано компа засече грешка. Знам че има крушки CANBUS error free, но да предположим, че все още трудно се намират. Моделът на крушката е P21/5w и по логика компютъра търси крушката да дърпа 5 вата ток,на които съответства някакво съпротивление, нали?
Вероятно новите, като по икономични дърпат по-малко и имат по-ниско съпротивление и аз трябва да добавя някакъв товар към тяхното съпротивление да го докарам до това на фабричната крушка.
Какво смятам да направя и правилно ли е?
- връзвам първо старата и после новата крушка към двете клеми на акумулатор или зарядно, прекъсвам плюсовия кабел и меря колко ток преминава и какво е съпротивлението. Установявам очаквана разлика в съпротивлението в полза на оригиналната крушка. Може и да го направя директно на автомобила като заголя леко плюса, отиващ към крушката, а другата сонда допра до маса.
- търся нещо /вие кажете как се казваше/, с което да прекъсна "+"-вия кабел, захранващ крушката в системата на автомобила, който да симулира разликата в О-мовете.
Благодаря за съветите!
Моля не се смейте много на това, което ще напиша като въпроси /все пак съм лаик в областта/
Сложих LED крушки на габарит/стоп светлина в автомобила и очаквано компа засече грешка. Знам че има крушки CANBUS error free, но да предположим, че все още трудно се намират. Моделът на крушката е P21/5w и по логика компютъра търси крушката да дърпа 5 вата ток,на които съответства някакво съпротивление, нали?
Вероятно новите, като по икономични дърпат по-малко и имат по-ниско съпротивление и аз трябва да добавя някакъв товар към тяхното съпротивление да го докарам до това на фабричната крушка.
Какво смятам да направя и правилно ли е?
- връзвам първо старата и после новата крушка към двете клеми на акумулатор или зарядно, прекъсвам плюсовия кабел и меря колко ток преминава и какво е съпротивлението. Установявам очаквана разлика в съпротивлението в полза на оригиналната крушка. Може и да го направя директно на автомобила като заголя леко плюса, отиващ към крушката, а другата сонда допра до маса.
- търся нещо /вие кажете как се казваше/, с което да прекъсна "+"-вия кабел, захранващ крушката в системата на автомобила, който да симулира разликата в О-мовете.
Благодаря за съветите!