• 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
EDI - майстор
Категорично подкрепям Соколов, това е най-правилния решение.Дори не е задължително да вземеш Аймакс, има и по-евтини зарядни с добър баланс.
emsy - специалист
И за този вариант мисля :)

Ама пък не ми се дават 20 Е за 2 батерии които са в линка по горе :)
hidrazin - майстор
пет яну 04, 2019 9:14 pmemsy написа:
Ама пък не ми се дават 20 Е за 2 батерии които са в линка по горе :)
Откъде на къде реши че са 2 батерии?
По две са в кутийка или общо 10 броя.
Заслужават си всеки цент. Пробвано.
:partyman:
emsy - специалист
A a , верно :?
че пише 10,
то щото само бегъл поглед хвърлих на снимката и от там.. така :)
emsy - специалист
А друго да питам,
Дали ще е проблем ако на 12 В винтоверт му сложа 4S пакет батерий т.е 16.8 V максимум
да ли ще му дойде в повече ?
mironcho - специалист
Ами сметни сам - 30% повече. Дали ще се скапе трябва да се гадае без информация за мотора.

* множествено число на "батерия" е "батериИ"
Antonii - майстор
вт яну 08, 2019 8:23 amemsy написа:
А друго да питам,
Дали ще е проблем ако на 12 В винтоверт му сложа 4S пакет батерий т.е 16.8 V максимум
да ли ще му дойде в повече ?
На мотора едва ли ще му дойдат в повече, но електрониката която го управлява може и да не го приеме ако има защита по високо напрежение на батерията.
На боша на който му сменях моторчето работното напрежение беше до 18,4V по каталог, а батерията на самия винтоверт беше 10,8V.
Предполагам, че и този винтоверт е с моторче на Mabuchi.
emsy - специалист
Аз точно това си мисля:
нали спусъка подава понижено напрежение към мотора, и ако не се натиска до край, би трябвало да няма проблем :).
На спусъка мисля пишеше от 7-24 V, значи ще издържи :)
emsy - специалист
вт яну 08, 2019 8:52 ammironcho написа:
Ами сметни сам - 30% повече. Дали ще се скапе трябва да се гадае без информация за мотора.

* множествено число на "батерия" е "батериИ"
Благодаря за поправката :)
по-скоро е грешка от бързане, което не ме опpавдава :?
Последна промяна от emsy на вт яну 08, 2019 9:06 pm, променено общо 1 път.
kozl - майстор
Реших да си преместя питането тука, защото в лидълската тема се затрупа с други дебати.
Защо така :?


Изображение


Изображение


Питанките са с непостоянно напрежение, което се променя само дори като пипна кабела на сондите на мултицета по изолацията им, а не метала. Та за това не отбелязах напрежение, а са питанки, защото няма еднозначно напрежение там де са указани.
На батерия за PABH 20 Li A1-2 крайните контакти обозначени също като на батерията за PLG 20 A1 с "+" и "-" там е изхода на батерията A1-2 през който се свързва с винтоверта. На първото зарядно (лявото) контактите са означени "+", "С", "Т", "-". На второто зарядно "+", "ID", "празно без означение", "-".
Зарядното PABH 20 Li A1-2 има изведени пинове само на контакти С и на -.

На зарядно PLG 20 A1 има пинове на всички означени контакти (общо з пина).
Това което съм измерил на това зарядно м-у ID и - е постоянно 4,95 V без батерия и колебаещо се напрежение м-у 3,6V и 4V при качена заредена батерия.
При качена заредена батерия напрежението м-у + и - е към над 20V. Но толкова е напрежението на съответстващите пинове на откачена заредена батерия.
Платките контролиращи заряда и разряда са видимо различни, но литиево-йонните пакети са напълно еднакви по сглобка и разположение на изводите им към платката.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18

Тема "Платка за зареждане на LI-ION пакет" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: