• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ESPACE - майстор
Сетих се че имам идентичен винтоверт в колата. Оказа се че мотора му е друг, а именно същия като тези които поръчах от Китай RS550P. Проблемния HC683LG на Johnson му e аналог. Сега се сещам че спойките на проблемния мотор не бяха оригинални, някой явно е правил нещо по тази машина, може и двигател да е сменян. При измерванията нещата се оказаха доста по различни отколкото очаквах.
1. Проблемния мотор е с 1,9А консумация на празен ход при 1,2 по спецификации
Прикачен файл:
IMG_20170829_183122.jpg
2. Добре работещия мотор RS550PC на Mabuchi се оказа с с 2,45A на празен ход. По спесификации му дават 1,2А при 7,4V, реално е 1,4А. Странно е че този мотор му дават да работи в диапазона 7,4-9,6V, а тук фабрично е сложен в 12V винтоверт. Тук спойките не бяха пипани.
Прикачен файл:
IMG_20170829_183139.jpg
3. Това е снимка когато върти RS550 a въртян е проблемния
Прикачен файл:
IMG_20170829_182630.jpg
4. Тук върти проблемния
Прикачен файл:
IMG_20170829_182740.jpg
Излиза че просто е доста по слаб, а аз си мислех че има повишена консумация съдейки по дейташийта. Нямам обяснение обаче за липсата на динамичния стоп.
  • 1
  • 2

Тема "Двигател за винтоверт" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: