• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
smokee - специалист
И по нашия край казват така,но за какво да бия 350км посред зима ако може да не ги бия :)
Andri01 - майстор
Другия вариант-намираш мотор до ...гъза! И си го пробваш заедно с продавача :)
mavryt4o - майстор
Кажи му да ти прати клипче с тест на мотора какво има толкова?
moimoimoi - майстор
сваляш му капачката и го помирисваш....не трябва да мирише на изгоряло
с мултицет мериш съпртивлението между намотките и към корпус, а ако имаш мегер още по добре

това с клип-а е добра идея
valentino76bs - майстор
Кои доставчици ще ползваш?
Последна промяна от valentino76bs на чет яну 18, 2018 8:03 am, променено общо 1 път.
Andri01 - майстор
moimoimoi написа:
сваляш му капачката и го помирисваш....не трябва да мирише на изгоряло
с мултицет мериш съпртивлението между намотките и към корпус, а ако имаш мегер още по добре

това с клип-а е добра идея
Освен да го помиришеш,трябва и да го близнеш - не трябва да киселее! :? :partyman:
fox_vt - майстор
Каква драма за един мотор.... със мултицета си измерваш всички намотки на съпротивление трябва да са със еднакви стойности. След това на най големия обхват всяка намотка към корпус и толкос. Завърташ на ръка ротора за да чуеш лагерите и купуваш. Ако се скапе и лагерите евтини и пренавиването също. То голям проблем а като те е страх толкова си купи нов мотор. Има и друг вариант намираш си честотен инвертор със монофазен вход и си го тестваш в офиса на куриера.
valentino76bs - майстор
fox_vt написа:
Каква драма за един мотор.... със мултицета си измерваш всички намотки на съпротивление трябва да са със еднакви стойности. След това на най големия обхват всяка намотка към корпус и толкос. Завърташ на ръка ротора за да чуеш лагерите и купуваш. Ако се скапе и лагерите евтини и пренавиването също. То голям проблем а като те е страх толкова си купи нов мотор. Има и друг вариант намираш си честотен инвертор със монофазен вход и си го тестваш в офиса на куриера.
1.не е никаква гаранция
2.тва пък хич
3.евтино, евтино по малко от 150 200лв,ако това е евтино здраве
4.те така се намират както си вървиш и хоп инвертор

Към смооке ползвай еконт и ще ти тествам мотора преди да го вземеш само без въпроси!
smokee - специалист
Благодаря колеги,но мотора за който пуснах в темата продавача ми се обади да ми каже,че го е занесъл в сервиз за да го тестват и се оказало,че е изгорял и е за пренавиване.Съответно отпадна като вариант.Но ходих до друг град,който е на 400км в двете посоки за друг идентичен двигател ,но като отидох се оказа,че нито оборотите,нито мощността отговарят на обявеното в обявата.Пих една студена вода,качих се в колата и се прибрах както съм си дошъл.5-6ч шофиране зимно време по планински пътища ,40лв за гориво ,рисковани изпреварвания на тирове на мокра настилка,заснежени участъци,силен дъжд на места и др приятни преживявания напразно.Е добре ,че поне ми се извини човека. :partyman:

ПС .В клемната кутия имаше 3 двойки шпилки за свръзване на захр.Съпротивлението между шпилките на всяка двойка беше 5.5Ω.Не знам дали е нормално или не,но към корпус нямаше късо.
Последна промяна от smokee на чет яну 18, 2018 2:53 pm, променено общо 1 път.
Andri01 - майстор
Явно тези 3 двойки шпилки са били свързани в звезда или триъгълник,щом е давало някакво съпротивление. Ако нямало пластинки между тях,не трябва да дава нищо по вертикала. Защото начало/край на намотките не са една под друга.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Тема "Teстване на ел.мотор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: