• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
valentino76bs - майстор
moimoimoi написа:
че ти ще дадеш още 100 лева за транспорт :?

защо не звънеш до елпром харманли да питаш колко струва нов
примерно AT 100 L4 или AT2 100 L4
за контакти https://www.elprommotors.com/kontakti
Е хе мой то да не идва от Германия :) не повече от 30 лева!
fox_vt - майстор
Ако офиса имаше трифазен контакт автора нямаше да отвори тема,щеше да го включи и да пробва не че е гаранция да ги завърти за няколко секунди. Инвертори нови китайски под и над 300 лв,свързва му щепсела тройка кабел със крокодили и теста ще е за времето да се развият две болтчета на капака на клемната кутия. Човека пита как да измери за пет минути двигател само с мултицет казал съм му как така или иначе втора ръка си е риск.
Andri01 - майстор
Гаранцията за изправност на ЕД ,измерен с мултицет е някъде под 1%! :)
valentino76bs - майстор
fox_vt написа:
Ако офиса имаше трифазен контакт автора нямаше да отвори тема,щеше да го включи и да пробва не че е гаранция да ги завърти за няколко секунди. Инвертори нови китайски под и над 300 лв,свързва му щепсела тройка кабел със крокодили и теста ще е за времето да се развият две болтчета на капака на клемната кутия. Човека пита как да измери за пет минути двигател само с мултицет казал съм му как така или иначе втора ръка си е риск.
Е нали за това сме хора да помагаме с каквото можем :) за това питах кой доставчик ползва
Има начин повярвай ми всичко може само автора да реши ама както и да е...стига толкова чешене на езици.
Прикачен файл:
0-02-01-f092b20a20cd3f62e4efd3181db6124e58059b05c00b8f2993b4c344785fb4bc_full.jpg
0-02-01-f092b20a20cd3f62e4efd3181db6124e58059b05c00b8f2993b4c344785fb4bc_full.jpg (14.59 KиБ) Видяна 1202 пъти
Прикачен файл:
0-02-01-0d5468305394dea4f128d035dd906544170d0fa7d1592181f63d58866f997ab5_full.jpg
0-02-01-0d5468305394dea4f128d035dd906544170d0fa7d1592181f63d58866f997ab5_full.jpg (12.95 KиБ) Видяна 1202 пъти
На ся един френд ми ги прати и ми вика избери си :) обаче са малко далече :)
DMN - майстор
Интерсна тема(поне за мен) :) .
А на мен като ми стане интересно - или започвам да пиша каквото знам, или започвам да задавам въпроси, за каквото не знам :-D .
Някой пробвал ли е да измери индуктивността на намотките на изправен мотор с подходящ уред? Има ли голяма разлика, и изобщо има ли разлика в индуктивността на трите намотки на изправен трифазен мотор?
В случая в темата става въпрос за трифазен мотор, значи би трябвало трите му намотки да са с еднаква или много малка разлика в индуктивността им, ако е изправен :? . С мултицет на омметър е ясно, че е трудно и почти невъзможно да се разбере нещо, освен ако няма абсолютно късо в някоя от намотките или късо/утечка към корпус.
moimoimoi - майстор
valentino76bs написа:
Е хе мой то да не идва от Германия :) не повече от 30 лева!
той иска от бургас да отиде до софия да го види и пробва
това са около 800 км- към 100лева
tzetz009 - специалист
DMN написа:
Интерсна тема(поне за мен) :) .
А на мен като ми стане интересно - или започвам да пиша каквото знам, или започвам да задавам въпроси, за каквото не знам :-D .
Някой пробвал ли е да измери индуктивността на намотките на изправен мотор с подходящ уред? Има ли голяма разлика, и изобщо има ли разлика в индуктивността на трите намотки на изправен трифазен мотор?
В случая в темата става въпрос за трифазен мотор, значи би трябвало трите му намотки да са с еднаква или много малка разлика в индуктивността им, ако е изправен :? . С мултицет на омметър е ясно, че е трудно и почти невъзможно да се разбере нещо, освен ако няма абсолютно късо в някоя от намотките или късо/утечка към корпус.
:cool: Че ти си имаш модерен осцилоскоп , за к'во ти е L-метър ??? Спретваш си един транзисторен LC генератор и си му следиш Q фактора на трептящия кръг направо на осцилоскопа ! Междувитково късо няма начин да не го хванеш . Ще биеш конкуренцията като " маче у дирек " !!!

:partyman: :partyman: :partyman:
DMN - майстор
Q фактора е точно за тая работа, мина на мен през акъла и това, не съм се заигравал обаче с него. Сещам се, че преди време гледах някаква схема, която точно на основата на Q фактора можеше да определи, дали има междувитково късо, дори ако късото е само в една навивка.
За използване на осцилскопа за точно тази цел почти не ми е идвало на ум ,обаче може да се заиграя като ми дойде музата, предложението ти хич не е лошо и е тъкмо за такива любопитковци като мен, да го пробват :) .
Но не всеки разполага с осцилоскоп, а за темата предполагам ще е полезно някое по-просто и сравнително сигурно решение. Затова се сетих за измерване на индуктивността, някои мултицети имат и такава опция. Уред за измерване на индуктивност нямам, та ми беше любопитно - дали измерването на индуктивността на намотките би помогнало в случая :? .
:partyman:
stoy@n - специалист
E Това или подобно може да ви даде 100% гаранция ама няма да ви хареса цената. Точно в духа на предложението за честоттен регулатор :wink:
:partyman:
iliya_i - майстор
stoy@n написа:
E Това или подобно може да ви даде 100% гаранция ама няма да ви хареса цената.
Да, ама пак нещата опират до необходимост от трифазно захранване...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Тема "Teстване на ел.мотор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: