• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
Здравейте, двигателя е 0.75кВ монофазен беше наводнен.
Изсушен е още миналото лято, сега почистих смазах лагерите и го пуснах. Имаше голяма консумация, идваща от залепнал центробежен, него го оправих сега консумацията е нормална около 5.6А на празен ход. Въпроса ми е защо като премерих с мултицета между фаза или нула и корпус ми дава 1.05 МОм, нормално ли е това? Също докато работи фазомер на корпуса свети преди да го разбера това го пипах докато е включен не съм усетил нищо явно тока на корпус е мн.малък. Та доколко е нормално това съпротивление към корпус?
Не съм мерил центробежния след ремонта има ли напрежение на пусковия но смятам че няма защото консумацията пада, при пуск моментно 10А после пада на 5.6А. :?
Благодаря предварително за отговорите и се надявам да не съм дублирал темата, но не видях точно такава.
hidrazin - майстор
ic3t0 написа:
...сега консумацията е нормална около 5.6А на празен ход...
Как реши че е нормална и колко според теб ще е като го натовариш?
:partyman:
Според табелката тока е 6.2А. На празен ход при мен е 5.6 не съм го закачил, на маста го тествам и няма как да го видя под товар.
hidrazin - майстор
ic3t0 написа:
Според табелката тока е 6.2А...
... при пълно натоварване.
Пусни го на празен ход за не по-малко от 10-15 минути и кажи колко му е загрял корпуса.
:partyman:
Ще пробвам тези дни и ще пиша, благодаря.
moimoimoi - майстор
корпуса на двигателя ти не е занулен/заземен и за това ти свети фазомера.
тока на празен ход не е нормален,общо взето двигателя е финиширал,и като го натовариш ще вдигне ток и ще изгори
Май нещата отиват към нов двигател :lol:
data - специалист
Няма как на 0.75 кв тока да му е по табела 5.6 А или пък 6.2 А. Тока му е 0.75 х 220 демек не повече от 1.65 А . Тока с амперклещи ли го мериш ?
По принцип мотор се мери с мегер , потърси някой да ти го замери , а за да не се наводнява му разпробий корпуса с 4-5 мм в най ниската точка за да се отича влязлата вода ако мотора работи в агресивна влажна среда

п.п. Имай на предвид че тока който си написал като постоянен и при пуск съответства на 3-4 кв. мотор . Нямам идея как си сушил мотора , но моторите се сушят като им се подава ниско напрежение мисля 36 , 48 в. по спомен в продължение на 24 и повече часа . Отиди на сервиз или си купи нов мотор
Junak - майстор
data написа:
Няма как на 0.75 кв тока да му е по табела 5.6 А или пък 6.2 А. Тока му е 0.75 х 220 демек не повече от 1.65 А . Тока с амперклещи ли го мериш ?
По принцип мотор се мери с мегер , потърси някой да ти го замери , а за да не се наводнява му разпробий корпуса с 4-5 мм в най ниската точка за да се отича влязлата вода ако мотора работи в агресивна влажна среда

п.п. Имай на предвид че тока който си написал като постоянен и при пуск съответства на 3-4 кв. мотор . Нямам идея как си сушил мотора , но моторите се сушят като им се подава ниско напрежение мисля 36 , 48 в. по спомен в продължение на 24 и повече часа . Отиди на сервиз или си купи нов мотор
Хайдеее, изтрепахме рибата. Таз формула за тока трябва да е нова :-D Ако го мери тока с шивашки метър - може и да го изкара. И нещо за косинус ф да си чувал? :? :? :?
P.S. И в България отдавна U=230V
data - специалист
Смятай го както искаш . Табелата на единият от моторите който експлоатирам е 5.5 кв /11 А
  • 1
  • 2

Тема "Помощ с наводняван ел. двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: