Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
gogorog - специалист
пет юни 01, 2018 6:15 pmkozl написа:
пет юни 01, 2018 5:10 pmgogorog написа:
Предпазителя на бойлера е ето този https://220volt.com.ua/differentsial-ni ... 03-286469/ (май е дефектнотоков). Замерих съпротивлението на двата реотана, учудващо единия беше 28.8 ома, а другия 28.9 ома. Не знам дали тези показания са добри. Днес реших да видя ключа, който бях описал. Не знам защо, но отидох и купих един нов ключ марка Маклер 16А (турски) само за проба. Цената му беше 3.65 лв. Монтирах го на мястото на стария и оле, един час двата реотана работят и предпазителя не е падал. На какво се дължи това. Ако проблема е бил от ключа, то сега имам няколко въпроси?
Как да вържа здраво кабелните обувки, които влизат в реотаните за да не се разхлабват, с лустра клема или с какво?
Какъв качествен ключ да си купя, който да става да се монтира в обикновена кръгла конзола? Гледах на Легранд, но същия иска правоъгълна конзола. Гледах и на Schneider, но цената почва от 38 лева. Някакви предложения за нещо качествено и на достъпна цена.
Совите не са това което са :? Пише 25 А, а на снимката С6 :? Всъщност при теб колко е?
Moeller PFL6.png
Какъв е този ключ де включва нагревателите? Него ли замени и на бойлер ли стои?
ДТЗ е същата, просто на мястото на "С6" пише "С25", т.е е 25 ампера. Не можах да намеря снимка на правилната ДТЗ, извинявам се.
Бойлера има собствено фабрично ключе на самото тяло на бойлера, което е разделено на две за включване на двата реотана поотделно. Както казах от бойлера е изведен ключ извън банята пред самата врата, който ключ според мен правеше проблеми и за който ключ описах проблемите по-рано.
gogorog - специалист
нед юни 03, 2018 3:43 pmDMN написа:
petromaniq66 написа:
До сега автора на темата само дезинформация прави.
Май така излиза...


А и тия омове нещо хич не се връзват с дадената информацията за мощността на всеки един нагревател, която според автора трябва да е по един киловат на нагревател, щом бойлера 2 киловата.
gogorog написа:
Замерих съпротивлението на двата реотана, учудващо единия беше 28.8 ома, а другия 28.9 ома.
Така излиза, че единият нагревател е с мощност около 1800 вата, а двата заедно около 3600 вата. От което пък следва, че тока трябва да е около 15-16А, т.е. бойлера не е 2 киловата.
Според мен не е измерил правилно съпротивлението на всеки един нагревател по отделно, измервал ги е по отделно, но включени в паралел, най-вероятно ключа е бил в положение вкл. и за двата нагревателя. Или пък в този токов кръг има и нещо друго включено, а не само бойлера.
Всъщност АП се оказа, че не е само АП, а има и ДТЗ.
Силно се съмнявам старият ключ на бойлера, който вече е сменен, да е правил тези проблеми.
По- скоро си мисля, че може и да има проблем с някой от нагревателите, който като загрее да прави утечка към корпус и по този начин да задейства ДТЗ, в тази връзка не ми стана ясно болера дали е занулен или заземен.
Абе както и да е. Като се работи на сляпо - мъглата няма да се вдигне скоро :-D .
:partyman:
Възможно е наистина да съм правил замерването на реотаните включени в паралел и за това показанията да са тези. Извинявам се, не съм майстор електротехник. В този токов кръг няма нищо друго включено освен бойлера. Според мен проблема наистина трябва да е от стария ключ изведен извън банята. Както описах по-рано го смених и до сега е нямало никакви проблеми от такова естество. Просто всичко си е както трябва. Бойлера е свързан в трипроводна инсталация. Защитния проводник /зелено-жълтия/ е вързан директно извън конзолата, а в конзолата на ключа отиват фазата /кафевия/ и нулата /синия/, които са свързани в ключа, който се намира извън банята.
Бойлера е този от линка http://eldominvest.com/bg/product/392.html , няма как да объркам мощността му.
Кажете ако трябва нещо по-специфично да направя и да замеря. Сега вече няма проблеми с падане на ДТЗ. Бойлера работи едновременно на два реотана без проблеми. Нагрява и изключва макар да съм с неособено добър ключ /временно/.
gogorog - специалист
нед юни 03, 2018 4:31 pmkrasi92 написа:
След смяна на ключа проблема е изчезнал значи приемаме че е било от ключа.Човека има още въпроси-как да осигури добра връзка на кабелите с нагревателя и какъв какъв качествен ключ за кръгла конзола да си купи.
За ключа получих отговор, за което съм благодарен. Макар и скъп ще трябва да го купя. Моля да ме упътите как да осигуря добра връзка на кабелите с нагревателя?
plamen6703 - майстор
пет юни 08, 2018 11:27 pmgogorog написа:
Възможно е наистина да съм правил замерването на реотаните включени в паралел и за това показанията да са тези. Извинявам се, не съм майстор електротехник.
Кажете ако трябва нещо по-специфично да направя и да замеря.
С какво замерваш реотаните и целиш ли ги добре :cool: поне да "научат" и електротехниците нещо от теб, че в електротехниката се измерват величини, а ти предлагаш дори специфично замерване :wink:
krasi92 - майстор
Този нагревател е с кабелни обувки така че ако не ти харесват сегашните в магазина има изолирани кабелни обувки.Ако е на свободни краища с ваго или лустър клема.

Тема "Изключване на предпазител на бойлер след 1 мин работа." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: