Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
hidrazin - майстор
вт авг 14, 2018 10:36 pmshotik написа:
Защо на много от новите коли , при някои нарушения на работа на двигателя , се
препоръчва и аз съм го правил, да се свалят кабелите от акумулатора , да се свържат и да се даде ключа на контакт ? После да се изчака 5-10 мин и да се свържат и готово, колата си тръгва без проблем .
Щото така се прави рестарт на тъпия компютър и на софтуера.
Щото новите коли са бъкани с тъпи компютри.
Тези тъпи компютри са натъпкани със тъп софт правен от тъпи келеши дето се мислят за голямата работа.
Но това няма никакво значение.
Така или иначе идва Апокалипсис до 2040 г. :-D
Така че карайте си теслите и да не ви дреме на оная работа...
:partyman:
a_stoev - майстор
Ще тръгне то, ей така ще ти се поправи дебитомера или ще ти са раздвижи блокиралата геометрия на турбото или ще се възстанови изгоряла бобина.... :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Chefo77 - майстор
Сега кажи, че и при пробит радиатор и спукана гума не работи и ще ми разбиеш мечтите ...
hidrazin - майстор
ср авг 15, 2018 12:16 ama_stoev написа:
Ще тръгне то, ей така ще ти се поправи дебитомера или ще ти са раздвижи блокиралата геометрия на турбото или ще се възстанови изгоряла бобина....
Тва към кой е адресирано? Я пиши по-разбрано...
:partyman:
a_stoev - майстор
Това с окъсяването има същия ефект:

Прикачен файл

21782703_m[1].jpg
21782703_m[1].jpg (41.77 KиБ) Видяна 873 пъти
shotik - майстор
вт авг 14, 2018 10:54 pmkuger написа:

" В автото всичко е на постоянно напрежение, даваш на късо клемите /не акумулатора :-D / и празниш филтровите кондензатори. После тръгваш на чисто."



Значи се потвърждава това ,което писах .
Нали захранващото на компа също има такива елементи , значи и при него е така.

Колкото до другите повреди , за които сте писали, го приемам за закачка !

На теория елемент с дясна резба , не може да се навие на елемент с лява резба.

На практика , обаче може , вчера за втори път тази година ми се случи !

Коментирайте и това дали не се разминава теория и практика.
fox_vt - майстор
За лявата и дясната резба незнам но един колега с ляво свредло с въртене на дясно почти проби ресьорен лист,вярно че хвърли кофа пот ама. Също ако производителя ти каже че микро юсб има само една посока на вкарване да знаеш че греши :-D :-D явно затова ябълките минаха на тип С :lol:

Тема "Изронени шифтове на щепсел" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: