нед ное 18, 2018 3:03 amBoyan написа: DC компресор.jpgКаква е мощността в двигателен режим на такъв компресор? От опитите съм забелязал, че други видове мотори с постоянни магнити в генераторен режим винаги се получава по-малко енергия отколкото консумират като двигател.
етикет.jpg
Мотора е безчетков трифазен с магнитен ротор .
Реже се първо голямата бутилка отзад /течноотделителя / и може да се хване и среже на струг .
И с флекса може , но не трябва да режете докрай, а да се доотвори със секач .
Иначе ще го напълните със стружки .
Цилиндъра се срязва 2-3 милиметра над трите заварки . / те държат компресора / .
Като се среже , ротора остава на долната част заедно с компресора .
Горе не е хванат никъде .
Като го извадите , между ротора и компресора ще видите един ламаринен капак , който е хванат с два болта .
Отвивате ги , капака излиза малко на горе , но не може да мине през ротора .
Трябва да го срежете с ножица за ламарина .
Той всъщност е шумозаглушител за компресора и не ни е нужен.
Под него има още 3 болта , които се отвиват и всичко се разделя .
На оста на ротора ще остане горният носещ лагер , който е монолитно изработен заедно с горната плоча на компресора .
Той не може да се извади , преди да се отреже оста до ротационният ексцентрик .
Сега вече имате магнитен ротор на ос, а статора си стои набит във външният корпус.
Срязвате на струг и горният капак и давате да ви изработят два нови капака с лагери .
Малко е трудоемка процедура ...
Доста по-лесно е например да вземем готов автомобилен генератор . /ако ни устройват 12-18 волта /.
Автомобилният генератор дали може да се самовъзбуди, че да не се окаже, че иска 1 ампер за възбуждане от друг източник, а ще консумирам по-малко енергия в някои случай. Тези 12-18 волта ги предпочитам променливи дерактно от статора, че да се трансформират примерно .