Здравейте, за пръв път съм в сайта и се бъхтя с един проблем: Имам един двигател от прралня 300обр.мин. 50н, 49 вата и за него купих редуктор 1-60 за да получа 5 обр. в мин., което ми е необходимо за задвижване на по голям грил, но се оказа, че при работа от 15 - 20 мин. грее а на мен ми трябва да работи продължително с часове! След което се здобих с двигател на съдомиялна МИЕЛЕ 630w. 50нz., 10uf, Mpe10 - 64 2 is.KI.B, Teil 2893561 на който обаче не пише оборотите, които трябва да бъдат за този редуктор около 300 в мин. И в крайна сметка въпроса ми е как мога без повече голями разходи и наличните матеряли да получа от 4 до 6 обр.в мин.след редуктора, мощност която според мен е достатъчна от 50 до 150 вата и продължителна работа минимум 7 часа без да загрява, като по хубавия вариянт е да мога да увеличавам или намалям оборотите? Ако някой има желание да съдейства да ми обясни като на аматьор в сверата на ел. техниката. Благодаря предварително"
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
8 мнения в "Чеверме (грил) със ел. задвижване:"
- Мнения: 14035
Ами то във всяка пералня го има това, което ти трябва. Нали пералните кротко и по малко, с часове бълникат прането. Н
plamen6703
- майстор
- Мнения: 4452
Прочети цялата тази тема viewtopic.php?f=11&t=9130 вероятността да намериш отговор на въпроса ти е огромна В противен случай рискуваш някои да преписват от тази тема и да ти дават съвети !
Успехи!
Успехи!
- Мнения: 14035
чет окт 25, 2018 10:45 pmDAMBO написа:Много е хитричко да си толкоз умен, налиср окт 24, 2018 7:31 pmn_a написа: Ами то във всяка пералня го има това, което ти трябва. Нали пералните кротко и по малко, с часове бълникат прането. НУх, с часове, май переш на ръка)))
Пералните имат сума чаркалаци, дето осигуряват безпроблемно бълникане с часове. И не загряват. И веднага след едно два часа и половина пране са готови за още едно и още едно.
Но то си знае само едно и си рупа
- Мнения: 7
както си се досетил не ти достига мощноста на първия двигател .
втория е с доста по големи обороти. струва ми се най- рентабилно
и възможно за осъществяване да намалиш още 2 пъти оборотите
и да пробваш отново първия двигател . ремъчна предавка между двигателя
и редуктора .управление оборотите на асинхронен е скъпо ; в малък
диапазон ; необходима ти е разполагаема мощност в повече от необходимата ;
не ме питай защо - не ми се обяснява ; втория двигател вероятно с обороти около 2700
трябва ти корекция на оборотите преди редуктора ; вариант е ползването на верига
и венци от велосипед (е ако ги копуваш нови няма да стане с малко пари) ;
още : такова нещо можеш да направиш и капла от велосипед
или мотоциклет с голям диаметър прикрепена (сваляща се или не)
към главния шиш , ремък или верига през нея ; малката ремъчна шаиба или зъбно
колело ще подбереш според оборотите които ти трябват ; и в двата случая двигателя
под каплата захванат шарнирно за да компенсираш разлики при монтирани няколко
различни венеца(ремъчни шайби с различен диаметър ); възможност за ръчно аксиално
преместване; вероятно ще се наложи и допълнителна обтягаща ролка ; защитен екран
(ламарина) заради топлината в близост ; има още много за обясняване . . .
0876 141 321 безплатна консултация ; втория ти мотор също не е подходящ
. . .; при чеверме товара е неравномерен и променлив с времето ; как ще лагерува ?
загуби в триене - значими или ще се пренебрегнат? трябва ти много повече "резервна"
мощност за да не преправяш в последствие отново . . .; моторите с големи обороти не
са подходящи - намират се втора ръка на 1500 , 900 , 750 на съвсем приемливи цени . . ;
втория е с доста по големи обороти. струва ми се най- рентабилно
и възможно за осъществяване да намалиш още 2 пъти оборотите
и да пробваш отново първия двигател . ремъчна предавка между двигателя
и редуктора .управление оборотите на асинхронен е скъпо ; в малък
диапазон ; необходима ти е разполагаема мощност в повече от необходимата ;
не ме питай защо - не ми се обяснява ; втория двигател вероятно с обороти около 2700
трябва ти корекция на оборотите преди редуктора ; вариант е ползването на верига
и венци от велосипед (е ако ги копуваш нови няма да стане с малко пари) ;
още : такова нещо можеш да направиш и капла от велосипед
или мотоциклет с голям диаметър прикрепена (сваляща се или не)
към главния шиш , ремък или верига през нея ; малката ремъчна шаиба или зъбно
колело ще подбереш според оборотите които ти трябват ; и в двата случая двигателя
под каплата захванат шарнирно за да компенсираш разлики при монтирани няколко
различни венеца(ремъчни шайби с различен диаметър ); възможност за ръчно аксиално
преместване; вероятно ще се наложи и допълнителна обтягаща ролка ; защитен екран
(ламарина) заради топлината в близост ; има още много за обясняване . . .
0876 141 321 безплатна консултация ; втория ти мотор също не е подходящ
. . .; при чеверме товара е неравномерен и променлив с времето ; как ще лагерува ?
загуби в триене - значими или ще се пренебрегнат? трябва ти много повече "резервна"
мощност за да не преправяш в последствие отново . . .; моторите с големи обороти не
са подходящи - намират се втора ръка на 1500 , 900 , 750 на съвсем приемливи цени . . ;
шоп
- майстор
- На линия
- Мнения: 9779
нед ное 04, 2018 3:21 pmagcanev написа: както си се досетил не ти достига мощноста на първия двигател .Съгласен съм с колегата.
втория е с доста по големи обороти. струва ми се най- рентабилно
и възможно за осъществяване да намалиш още 2 пъти оборотите
и да пробваш отново първия двигател . ремъчна предавка между двигателя
и редуктора .управление оборотите на асинхронен е скъпо ; в малък
диапазон ; необходима ти е разполагаема мощност в повече от необходимата ;
не ме питай защо - не ми се обяснява ; втория двигател вероятно с обороти около 2700
трябва ти корекция на оборотите преди редуктора ; вариант е ползването на верига
и венци от велосипед (е ако ги копуваш нови няма да стане с малко пари) ;
още : такова нещо можеш да направиш и капла от велосипед
или мотоциклет с голям диаметър прикрепена (сваляща се или не)
към главния шиш , ремък или верига през нея ; малката ремъчна шаиба или зъбно
колело ще подбереш според оборотите които ти трябват ; и в двата случая двигателя
под каплата захванат шарнирно за да компенсираш разлики при монтирани няколко
различни венеца(ремъчни шайби с различен диаметър ); възможност за ръчно аксиално
преместване; вероятно ще се наложи и допълнителна обтягаща ролка ; защитен екран
(ламарина) заради топлината в близост ; има още много за обясняване . . .
0876 141 321 безплатна консултация ; втория ти мотор също не е подходящ
. . .; при чеверме товара е неравномерен и променлив с времето ; как ще лагерува ?
загуби в триене - значими или ще се пренебрегнат? трябва ти много повече "резервна"
мощност за да не преправяш в последствие отново . . .; моторите с големи обороти не
са подходящи - намират се втора ръка на 1500 , 900 , 750 на съвсем приемливи цени . . ;
Обаче за 40-50 лева се продават чисто нови мотор редуктори, които ще свършат работа без никакви допълнителни разходи, главоболия, преработки и т.н.
Поросто използвате умело търсачките на базар и олх.
Упспехи!
Тема "Чеверме (грил) със ел. задвижване:" | Включи се в дискусията:
Сподели форума:
Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:
Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook:
Имаш нужда от подходящ професионалист за дома?
- Преустройство, ремонт и реновиране
- ↳ Вашите ремонти
- ↳ Кухня
- ↳ Баня
- ↳ Дневна
- ↳ Спалня
- ↳ Детска
- ↳ Градина
- ↳ Коридор
- ↳ Тераса и балкон
- Направи сам
- ↳ Направи сам
- ↳ Ремонтирай сам
- ↳ Къде е по-евтино?
- ↳ Дърводелство
- ↳ Ел. инструменти
- ↳ Металообработване
- ↳ Конкурс "Направи сам 2012"
- Строителство
- ↳ Всичко за вилата
- ↳ Къщи
- ↳ Саниране
- ↳ Хидроизолация
- ↳ Пасивни и нискоенергийни сгради
- Сухо строителство
- ↳ Окачени тавани
- ↳ Преградни стени и предстенни обшивки
- ↳ Сухи и повдигнати подове
- ↳ Декоративни елементи - колони, трегери, сводове и др.
- ↳ Всичко за гипскартона и гипсфазера
- Въпроси и Отговори
- ↳ Полезни съвети
- ↳ Автомобили
- ↳ Партньори
- ↳ Боядисване и Декориране
- ↳ Вентилация, климатици и термопомпи
- ↳ Водоснабдяване и канализация.
- ↳ Всичко за ремонта
- ↳ Електротехника
- ↳ Отопление
- ↳ Газификация
- ↳ Електроника и Схеми
- ↳ Газобетон
- ↳ От всичко по малко
- ↳ Компютри и периферия
- ↳ Уеб дизайн, PHP, MySQL, JavaScript, HTML..
- ↳ Мобилни устройства, GSM-и
- ↳ Нека се запознаем
- ↳ Recycle Bin
- Статии
- ↳ Практични решения
- ↳ Качване на снимки
- ↳ Какви статии искате?
- ↳ Готварство, туршии и зимнина
- ↳ Отмора и шеги
- ↳ От нищо нещо
- ↳ Не е за вярване
- ↳ Литература
- ↳ Връзки към Интересни сайтове
- Магазин
- ↳ Препоръки и Мнения за он-лайн магазина
- ↳ Крадeни инструменти !!!