• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kuger - майстор
Хе, това ме уби!
Не е нужно да търсиш нов пускател, само бобина или контактор.
Това 36V е за монофазно, става и пренавиване, но зависи има ли наблизо около теб бобиньори.

пп: Виж за по-сигурно какво точно пише на бобината, че не знаеш кой е творил в/у пускателя :)
Последна промяна от kuger на ср дек 05, 2018 10:21 pm, променено общо 1 път.
moimoimoi - майстор
пише че е на 36 волта, ама червените проводници са свързани като за 230 волта
виж на самата бобина какво пише-там където са двете клеми на бобината

пп:то такъв пускател няма как да е на 36 волта
или е на 230 или на 380
явно е имало смяна на контактори и бобини преди да попадне в теб
а ако си го взел от някой мангал-дилър или от някой битак , може да се очакват всякакви недоразумения
dimo_08 - помощник
Долу на РТБ-то пише РТБ-01 500 V , а отстрани 380V
kuger - майстор
РТБ-то не те бърка, проблема е само в бобината.
Вярно, щеше да е още по-гадно, ако бобината беше и за право напрежение :evil: , щото има и такива.

пп: малко Офф, имах подобно недоразумение в службата. Правотоково табло за аварийно осветление, контактора за 220V постоянно напрежение, силовите контакти за променливо :? Така хубаво си светеше при изключване :-D :-D При това правено от проектант и монтажник!!
lov - майстор
Развий болтчетата дето държат контактора към основата и го повдигни леко така че да може да видиш какво пише на самата бобина. На термозащитата мисля че нямаше крепежен болт. Номера е да не разкачаш кабелите от бутоните, че после ще има питане как да ги свържеш. :)
Ако е на 220V това ясно ще го видиш изписано на самата бобина.Ако от едната страна не се вижда гледай от другата защото е една хартийка под бандажа на самите намотки и често е посукана.
dimo_08 - помощник
Монтирах ПВ и след като го настройх на 17 А двигателя не може да се пусне.Когато се свали ремъка няма проблем. Ако приемем че пусковият е 1.2 до 1.5 от номиналният това значи ли че трябва да се настрой на 22 А. Това не е ли опасно за двигателя. Или проблема е в лагерното тяло на шината.
DMN - майстор
dimo_08 написа:
Монтирах ПВ и след като го настройх на 17 А двигателя не може да се пусне.
В какъв смисъл не може да се пусне? Изключва защитата на пускателя ли?
DMN - майстор
След колко секунди долу-горе от включването на мотора изключва?
kuger - майстор
Сега, намери си правоспособен ел. монтьор с ампер клещи. Нека измери пусковия ток на мотора /това ще даде насока дали мотора се товари при пуска/. Вариантите са два, или мотора идва слаб, или механиката , която се задвижва от него го товари. Ако успее да тръгне, то токът на консумация ще покаже дали мотора е подходящ по мощност, има вероятност да дойде слаб. Ако токът е в нормите, търси си гаранцията, разбрах, че моторът е купуван нов.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Тема "Проблем с ел.двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: