Проверявай и трафа, където също не се очаква да имаш проблем, но знае ли човек от какво ще надебелее. Аз все още си мисля за роторна намотка, която може да е и с междувитково късо, което се проявява само при гореща машина.
вт май 21, 2019 8:44 amMIRO_073 написа:Принципно щом напрежението пада при натоварване съмненията са върху тринамотъчния трансформатор, ако не възбужда тогава пак може да е тринамотъчния, кондензаторите,диодният блок или възбудителната намотка да има междувитково късо.пон май 20, 2019 8:53 pmplamen6703 написа:Да. Не съм го пропуснал твоя съвет. Ще го проверя. Но в създалата се ситуация този 30 годишен агрегат където и да е проблема свързан с пренавиване било то на генератор или на такъв масивен трансформатр със сложна конструкция е икономически неизгодно. Не се получи с подмяната на евтините части. Нещата отиват просто да разбера къде е проблема.пон май 20, 2019 3:42 pmMIRO_073 написа: Днес смених и кондензаторите с нови. Резултата отново е нулев. По логиката отивам към генератора... Ще викам фирма да го обследва.Мирка, не случайно ти написах по-горе за тринамотъчния /т.3 от схемата/, ако искаш се насочи към него да увеличиш вероятността да откриеш къде е проблема. Иначе си се справил много добре със смяната на елементите.
По-горе колега ме пита какви са диодите - Д2-25-7. Бученето идва от генератора след като започне да изкри и разбира се и диз. двигател се товари.
Викаш ли фирма наистина ще стане неизгоден ремонта, но поне до "елемент" може да се разбере къде е дефекта.