Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
lecki - специалист
И аз успях да се убедя че ЕРП-тата са исключително нагли и разчитат
на невъзможността или на липса на икономическа обосновка за водене на дела в съда от потребителите.
Например аз стигнах до извода че ще ми излезе по-евтино сам за моя сметка да премахна опасен стълб (половината му бетон го няма) който не се използва вече няколко месеца от ЕРП-то, от моята ограда.
Не виждам никаква корпоративна политика в тази наглост,по скоро
"Сега сме тук и печелим колкото можем" а после си бием камшика.

Не разбирам как е възможно стратегически обекти като "Енергоснабдяване",
ВиК и други да бъдат продавани на частни компании особенно на чуждестранни.
Този който е разрешил това е направо за Линчуване!
fbr - майстор
вт сеп 03, 2019 4:01 pmlecki написа:

Този който е разрешил това е направо за Линчуване!
Беше ни наредено да го направим. Друг е въпроса, защо се налага да живеем под външен контрол.
n_a - МАЙСТОРИЩЕ
Answers: 1
Какво стана накрая?
oberst - специалист
съб юли 16, 2022 8:30 amn_a написа:
Какво стана накрая?
Нищо. Трафопостът си е мой с всички позитиви и негативи. Докато течеше спорът, препоръчаха ми да не го доближавам, камо ли обслужвам и през това време нивото на маслото е спаднало и нещо му е станало. Смених машината с друга, а старата ще я нося на ремонт, който сигурно ще ми излезе колкото да купя нова. Да си монополист има както предимства, така и цена - разходи по "законодателния орган", както и по комисии като КЕВР, където поне половината са на "втора заплата" от ЕРПтата. Дело не съм водил, щото няма смисъл, при условие, че наемът по формулата от КЕВР е символичен, така или иначе. Щетите са си за моя сметка и пих едно вода по повода, като междувременно платих и малко адвокатски хонорари, колко да разбера, че няма смисъл да продължавам да се разправям.
MamaMy - майстор
Нали и сам се досещаш, че нивото на маслото не случайно е спаднало "самò"? За това е било и предупреждението. Едва ли са били много загрижени за твоето здраве. [-X
hidrazin - майстор
За спадане нивото на маслото има само два варианта - теч или източване/кражба.
При мен маслените са 35 броя и 10 години експлоатация не се е налагало доливане нито на един.
:partyman:
oberst - специалист
Нивото на маслото беше спаднало съвсем малко, но достатъчно и е от теч, защото беше поомазан. Никой не се е бил качвал горе, още повече, че разединителят от средното беше заключен и не знам за чак такива смелчаци или глупаци, които да се изпържат за глупости. Препоръката да не го пипам дойде от мой адвокат, защото имаше много индикации, че ме гласят и дебнат за самоуправство, само да го изключа, преди произнасянето от "компетентен орган". От самото ЕРП ми бяха казали да не се притеснявам и да "влизам във владение", като директно отрежа кабелите към текущия потребител. Същевременно играеха с него, а пред КЕВР се правеха на света вода ненапита и твърдяха, че трафопостът не бил мой.

Проблемът е, че реално няма за какво да ги осъдя, щото такова нещо като пропуснати ползи за пред българския съд почти няма, а определянето на наема по одобрената методология е смешно, особено като във формулата има и разходи на собственика, които не променят с много резултата, а онези щяха да ги оспорват, най-вероятно. Неслучайно, ЕРПтата имат армия от юристчета на щат. Ама по последната ми жалба в КЕВР за юнашко просрочено законно време за становище, отговорът дойде от някаква директорка по човешките ресурси, че били работили в намален състав във връзка с "обстановката" и за тях животът и здравето на служителите им били от първостепенна важност. Нищо, че официално извънредната обстановка вече беше свършила. Ама таксите, които им плащам не са "епидемични" и "извънредни", а по нормалната тарифа.
Последна промяна от oberst на съб юли 16, 2022 10:50 pm, променено общо 1 път.
oberst - специалист
съб юли 16, 2022 9:07 pmhidrazin написа:
За спадане нивото на маслото има само два варианта - теч или източване/кражба.
При мен маслените са 35 броя и 10 години експлоатация не се е налагало доливане нито на един.
:partyman:
Имаш ли препоръка къде да го дам за диагностика и евентуален ремонт, че тук в София ми обявиха 1000 кинта без ДДС само за да го прегледат? Машината е 160kVA:

Прикачен файл

plate.jpg
plate.jpg (88.33 KиБ) Видяна 522 пъти
hidrazin - майстор
Цъ, нямам идея.
Машината е доволно малка, 160kVAi но разликата в диагностиката с по-голяма е никаква.
И все пак в тая цена би трябвало да е включен и анализ на маслото.
Не знам, с толкова информация - толкова.
Цена от 1000 кинта не е стряскаща… за случая и подобни.
:partyman:
oberst - специалист
съб юли 16, 2022 11:09 pmhidrazin написа:
Цъ, нямам идея.
Машината е доволно малка, 160kVAi но разликата в диагностиката с по-голяма е никаква.
И все пак в тая цена би трябвало да е включен и анализ на маслото.
Не знам, с толкова информация - толкова.
Цена от 1000 кинта не е стряскаща… за случая и подобни.
:partyman:
За маслото не са споменавали - може и да е включено, може и да не е. То, ако диагностиката за 1000 кинта не е стряскаща, щото работата е същата, като за голям, да не се изненадам, ако ремонтът се доближи до цената на нов. И без това, партидата е 90 kW...

Тема "Определяне цена за наем на трафопост" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: