Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ESPACE - майстор
Като вдигнете диспут и го спечелите и след месец дойде пратката как плащате на китаеца?
miroki - майстор
Пиша му. Ако е за 1 долар обичайно ми казва да го похваля. Ако е за повечко ми казва да си поръчам същата стока още веднъж и ми изтегля парите. Но после не изпраща пратката.
Но от скоро има проблем с получаването. И много стоки, особено с DHL минават през митница. Последно ми я спряха в митница не в моя град. И стана голяма драма. Пълномощни нотариални. Код за митница, цена за услуга и ДДС, ако е от 15 до 150 лв. Ако е повече и мито. Ускъпяването е с 50% и поръчвам само дрънкулки за по долар два.
naB4o - специалист
Обикновено се случва с дреболии и не ги плащам. Аз изчаквам седмица две след крайния срок, и тогава диспутирам.
Диспутирах таблет със фалшиви характеристики (софтуерно пренадути, хардуерно мИеки :) )
Върнаха ми всичко и таблета остана за децата. С DHL поръчвам само ако е от ЕС склад, за да избегна мито и ддс. Сега чакаля от 3-4 продавача един робот за жената, да ѝ взема помощник в почистването. До декември се надявам да падне с 50-ина лева още или повече, или да излезе ваучер/купон за някакво намаление, или пък да падне леко долара. Складовете с наличности са Полша, Чехия, Испания.
hidrazin - майстор
вт авг 20, 2019 1:14 pmantonioven написа:
Поръчката е от 18 юни, предполагаем срок на доставка 35-50 дни, краен срок на доставка най вероятно е бил 18 август, след удължаване на срока е 22 октомври. При опит за откривате на спор се получава това,(снимката).
Такава курв...ачка още не ми се е случвала.
Ама явно има промени и май и на мен ще ми се наложи да се запозная с новостите.
Имам три дреболии за общо 5-6$ дето са с Cainiao и след 9 дена им изтича срока.
Пробвах и в момента не ми дава да отворя диспут. На мен ми пише това:
Нашите записи показват, че поръчката ви е пристигнала в страната на местоназначение и в момента е в транзит. Според нашия предишен опит, по-голямата част от пакетите ще бъдат доставени в рамките на обещания от продавача срок. Ако вашият пакет не пристигне, моля, отворете спора и ние ще се справим с това незабавно. Оценяваме вашето търпение.
Ще изчакам 9 дена и ще видим...
:partyman:
antonioven - специалист
Ами имам няколко случая с върнати пари и винаги след това стоката пристига, най-драстичното забавяне беше за два мултицета по около 14 долара, поръча ги на 11.11.2017г. (на тази дата има големи пРИмоции), пристигнаха към края на Март. Междувременно жълтите върнаха парите, а аз какво направих, отидох и си ги прибрах от пощата и до там, защо да им организирам повторно плащане? В условията пише че до 60 дни трябва да ми ги доставят, след това парите са обратно изискуеми. В началото на Юни направих три отделни поръчки за 3 бр. еднакви дистанционни, двете пристигнаха преди месец, третото още го няма. Оспорих го, вчера излезе решението за връщане на средствата, сигурно и то ще се появи след време.
dikata1975 - специалист
Спор не може да се открие докато не изтече срока.Това което ти изписва не го гледай щом няма реален проследяващ номер.Преди трябваше да отвориш спор преди изтичане на срока .Сега е обратно.Имат и някаква нова недомислица пращат някакви скапани съобщения ,че пратката е в страната когато им скимне. Последната ми поръчка ми писаха на 3 ден ,че е пристигнала стана месец и половина още я няма
Virtex - майстор
В момента има доста голямо забавяне от китайците.

Аз dispute-вам и не затварям нищо, защото както стана дума - те само това чакат.

Въпроса е, че ако човек започне да dispute-ва всичко, ще му резнат акаунта, защото не искат да търпят такива загуби.
hidrazin - майстор
вт авг 20, 2019 9:52 pmdikata1975 написа:
Спор не може да се открие докато не изтече срока.
Диспут можеше да се отваря и преди да изтече срока. Правил съм го няколко пъти.
Отворен диспут не се затваря при никакви обстоятелства.
Не прекалявайте с диспутите за щяло и нещяло. Не забравяйте че и вие си имате рейтинг като продавачите.
Нормално е като наближи срока да пишете на продавача за удължаване на срока.
Все пак обикновено забавянията са по вина на транспортната компания и тва за да е евтино като крайна цена.
Който бърза да си поръчва с DHL, UPS, FedEx...
:partyman:
torbalan - Дървен философ
вт авг 20, 2019 5:49 pmESPACE написа:
Като вдигнете диспут и го спечелите и след месец дойде пратката как плащате на китаеца?
Имах подобен случай, но диспута не беше спечелен. Иначе китаеца каза, че "Али ще реши...", което ще рече че съм спечелил, но трябва да минат дните.

Докато да минат дните - получих стоката. Питах китаеца, ако прекратя диспута дали всичко за него е наред. Отговори, че да.
Прекратих диспута и толкоз.

Иначе ако човек има желание - те винаги имат едни фиктивни стоки, които могат да бъдат купени и така китаеца си получава парите.
Правил съм го при други случаи.
torbalan - Дървен философ
вт авг 20, 2019 11:15 pmhidrazin написа:
...Който бърза да си поръчва с DHL, UPS, FedEx...
:partyman:
:-D

Тема "Въпрос за покупки от „Алиекспрес"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: