Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
plamen6703 - майстор
Купувам такива кабели за ЕКГ холтери и ЕКГ апарати от Алиекспрес и ги подменям при ремонт на такива апарати, но процента на дефектните бройки не е малък и за това няма как цената на тестван кабел да е колкото ги продават в Алиекспрес. Просто някой трябва да е изкукал, ако поеме брака за своя сметка и продава без печалба :)
Максимумата, че със стиснати кълки бебе не се ражда важи и за пазаруването от Алиекспрес! :partyman:
Nimi - специалист
пет авг 30, 2019 10:59 pmhidrazin написа:
Току що отворих диспут.
Поръчано на 30.06 по обяд и днес по обяд изтече времето за доставка.
Дреболия някаква но продавачът не удължи срока.
Пък и да пробвам дали ме пуска да отварям диспут.
Според тракинга от 10.08 пратката е в ... Лиеж Белгия.
Ще видим какво ще стане.
:partyman:
Само веднъж ми се е случвало продавач да поиска сам удължаване на срока. Обикновено става след отваряне на диспута. Гадното е, че не съм открил начин да оспорвам допълнителния срок.
Диспут отварям задължително като останат 5 дни до крайния срок след един пропуск в началото.
hidrazin - майстор
пон сеп 02, 2019 4:34 pmNimi написа:
Само веднъж ми се е случвало продавач да поиска сам удължаване на срока. Обикновено става след отваряне на диспута. Гадното е, че не съм открил начин да оспорвам допълнителния срок.
Диспут отварям задължително като останат 5 дни до крайния срок след един пропуск в началото.
Обикновено продавачите сами удължават срока (ако се усетят). Понякога аз им напомнян да удължат...
Миналата седмица един ми удължи срока. Другия забрави и отворих диспут.
Това с 5 дена преди крайния срок вече го няма. От миналия понеделник (май) вече диспут само след изтичане на срока.
:partyman:
Nimi - специалист
пон сеп 02, 2019 7:07 pmhidrazin написа:
........
Това с 5 дена преди крайния срок вече го няма. От миналия понеделник (май) вече диспут само след изтичане на срока.
:partyman:
Имам два активни ордера в момента. За единия остават 36 за другия 37 дни. Току що пробвах и отварянето да диспут си е активно.
lov - майстор
Хидра и аз да потвърдя че си в грешка. Обяснявах го в някой от форумите даже писах до съпорта, че като изпращат с Aliexpress-Cainiao и мине през белгия и ония педераси изпращар че пратката е пристигнала в страната на местоназначението и системата автоматично ти забранява опцията отваряне на диспут на основание изтичане на срока на защита докато не изтече пълния срок.
Как мислиш че отворих два диспута за анулирано изпращане. И то от различни търговци само дето имаше седмица разлика от покупката. В интерес на истината такива диспути ги решават почти мигновенно. Първия погледнах след час а втория още докато ровех ми се появи съобщение за няма и 10 минути. :lol: А преди се чакаше доста. Лошото е че освен Cainiao и други от китайските куриери са почнали да ползват пак белгийците като посредници и ще берем ядове. Така че предварително питай търговеца с кога праща. Вече няколко ми отговарят че могат да го сменят и правят това. Последната ми пратка и то обемиста ми я смени като ми казах за проблема с времето на доставка. Прати я със сингапурските пощи и дойде за 20 дни. Даже гледам че вече си е променил метода на изпращане на артикула. Е дигнал е цената с доларче но на фона на цената са дребни кахъри.
valentino76bs - майстор
Здравейте,направих една поръчка от алито на стойност 150$. Писах му да пише до 15 $ и градински части.
Отговора на продавача беше ,че не може да гарантира стоката по този начин и предложи да платя още 8 долара пощенски и да го достави бързо от Испания така няма проблем с данъци и такси.Съгласих се но не мога да разбера къде и как става плащането?Ако
някой знае да ми каже.
lov - майстор
Той трябва да ти изпрати допълнителен купон за плащане. Другия вариант е анулираш поръчката освен ако не я е пратил и после от менюто за шипинга избираш опцията която ти е посочил. Но в такъв случай ще трябва да почакаш да ти възстановят парите от отменената поръчка.
И най добре си го попитай как да процедирате.
ESPACE - майстор
Обикновено ти дават "extra fee link" за доплащането.
mironcho - специалист
Споделям: на 8 март поръчах нещо с доставка от Испания, до 15-ти още не беше изпратено и писах на магазина, ако е проблем да ми го пратят от Полша. Отговор нямаше, на 16-ти поръчката беше закрита поради забавяне на изпращане и от али-то ми върнаха парите автоматично.
Мисля, че е добре известно време Испания да се избягва, като избор за доставка.

Тема "Въпрос за покупки от „Алиекспрес"" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: