Страница 7 от 7

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: чет апр 02, 2020 8:16 am
от valentino76bs
ср апр 01, 2020 9:44 pmlov написа:
Ба ли го. Имам пратка дето поне от седмица е влязла у нас но от пощата ни вест ни кост. Завчера за една пратка китаеца писа да обява диспут защото я върнали. Беше напуснала китай. Исках удължаване на срока щото се надявах да дойде. Ма а де върналия обратно. Поне китаеца честен. Вика давай да връщам парите и да поръчваш от ново, защото се губи време. В интерес на истината диспута го решиха за няма час, а днеска гледам парите възстановени в сметката.
Но забелязвам и една лоша тенденция яко завишаване на шипинга на почти всички магазини.
Верно да увеличили са го даже същия артикул който го поръчах е с 30 долара отгоре ......ужас!Явно цялата тая суматоха върши някому полезна работа !

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: чет апр 02, 2020 12:23 pm
от lov
Опитват се да покрият щетите от загубите. Вероятно има много изгубени пратки. А и често си е маркетингов трик да държиш ниска цена на продукта като вдигнеш цената за доставка. В момента при тях е борба за оцеляване. при нас тепърва предстоии още по жестока. Човешкото око е лакомо и често пренебрегва тези разходи. Хаоса си е пълен така лекичко се и презастраховат от загуби. Вече никой не може да каже какво ще стане с цените. Щото ако произвеждаш и нямаш пазар би трябвало да поевтинеят но поне към настоящия момент на много неща вероятно се разчита на запаси.