Проблема с тръгването се решава с пресостат и разтоварващ клапан за около 40 лв. Зилова и шкодова глави ги въртя едновременно с 3 киловатов трифазен без никакви проблеми. По спомени твоя беше по-голям и не би трябвало да се замисли.
нед окт 13, 2019 6:54 pmsymbolic написа: ............... Успях!!!!!Ще успееш я! Друг път ще слушаш по-внимателно батковците
мАтора запали!!!!!!!
Проблема е бил, че всъшност трите четки не са били свързани на късо, а просто може би са минавали (както някой спомена)
през някаква схема за управление - реостати за силен въртящ момент, не знам. На снимката изглеждат свързани, но не бяха.
Излизат на трижилен кабел (срязан) и всяко отделно жило беше към всяка от четките. Отворих кабела свързах ги и... ВОАЛА!!!
Е това е ... мисля, че повече форуми като този трябват. Сега трябва само да установя как е стартовия въртящ момент и много силно
се надявам да е ОК за две компресорни глави - ЗИЛ-ова и Булгар-ова. Дано да може да ги развърта под налягане.
Много благодаря на ВСИЧКИ!
Поздрави!
Антон