Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
petromaniq66 - специалист
Платките за контрол заряд/разряд, според проекта са предвидени да ограничават зарядния ток според степента на разряд на елементите. Така че може и да устиска адаптера. Друг е въпроса колко е "бързо" зрядното след като Ni-Mn Cd елементите са с капацитет наполовината на Li-Ion, че и по-малко около 1.2Ah.
ESPACE - майстор
Bosch за по тежките си машини използваха Ni-Mh heavy duty батерии 2,6Аh. Най-слабото им зарядно е с изходен ток 1А а най мощното 5А. Зареждал съм на тях всякакви преправяни батерии, с елементи от лаптоп, с INR елементи и с RC Lipo пакети. Само с добавена BMS платка и запазен термоконтрол. Никога не ми е горяло зарядно. А имам много, поне 10.
resistbody - специалист
нед окт 27, 2019 7:26 amESPACE написа:
Зареждал съм на тях всякакви преправяни батерии, с елементи от лаптоп, с INR елементи и с RC Lipo пакети. Само с добавена BMS платка и запазен термоконтрол. Никога не ми е горяло зарядно. А имам много, поне 10.
"Умното" зарядно на хитачи не тръгва с преправяни батерии, скоро ще пробвам и с бош умно...
То и лаптопските елементи не е правилно да се казва така... предимно са със слаб разряд, но сега случих на една батерия със 20А разряд, само една беше дефектна и спряла... ще захранва лодка за захранка вече, но си чакам БМС-ите още....

Тема "Помощ за една батерия Li-ion и зарядно Ni-mh" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: