• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ср апр 01, 2020 11:36 pmBrassmonger написа:
С редуктор най- лесно.
За какъв редуктор става въпрос . Откъде да го взема.
valentino76bs - майстор
чет апр 02, 2020 6:26 amvanko740 написа:
ср апр 01, 2020 11:36 pmBrassmonger написа:
С редуктор най- лесно.
За какъв редуктор става въпрос . Откъде да го взема.
На теб фиксирани обороти ли ти трябват ?
lov - майстор
Трябва му плавен старт и стъпалообразно вдигане на оборотите със задържане за известно време на отделните позиции. И ще обясня защо даже не трябва да е с автоматично такова. Е повечето случаи рамките на се пълни и ако не е радиална дисбаланса може да е много голям. Питащия не е уточнил но дори и при такава и там също го има се започва на едни минимални обороти докато излезе по голямата част от меда докато се уравновеси що годе и чак тогава се почва отново вдигане на оборотите. Но времето за излизане е свързана не само с количеството в питите но и с температурата както и и с неговата гъстота. Не може и да се превишават оборотите прекалено много защото от обратната страна той си стои в килийките а и на всичко отгоре натиска и много лесно питата просто се скъсва. А дисбаланса си е още псеазаем. Та след като от едната страна е изваден следва обръщане на рамките пак плавничко стъпалообразно развъртане като на края с доста по високи обороти за пълно очистване. Следва пак ново обръщане за да може от предишната стана да се доизвади останалото количество. Дет се казва през цялото време управлението се налага да е ръчно според ситуацията и по усмотрение на работещия.
Относно редукторите. Ако е стандартна центрофуга с ръчно задвижване то тя си има един редуктор с хипоидна предавка и той трябва да си остане. не препоръчвам да се прави дфиуректъно зацепване на двигателя пък ако ще да е с ремъчна предавка. Спирам до тука с обясненията щото ми се струва че питащия не е много наясно какво прави. А ако се налага ще продължа с обяснненията а то вече е свързано и с оборотите които се търсят за кафеза на центрофугата. А те са различни за различните модели. Тъй, че вече трябва да се пита и с конкретни стойности.
пишман_майстор - майстор
Периферната скорост на кошницата е важна, то затова в началото на темата попитах за каква иде реч, малка ли , голяма ли, колко рамкова е и т.н. Отделно е важно дали е радиална, дали хордиална.
Моят проблем съм си го решил с ПИК 12 на Сливен. Директно съм го подвързал, няма редуктор, плавно тръгва, много нисък шум на работа. Щеше ми се една идея малко по-бързо да спира след изключване на захранването , изпълнимо е чрез окъсяване на изводите на мотора ( евентуално през товарно съпротивление ) , но и така засега я търкалям. Някой ден и това ще направя.
Правил съм за познати ел.задвижване с винтоверт за малка 3 рамкова хордиална, преработена на 9 рамки радиална за магазинни рамки. Стана много добре , но и винтоверта беше много масивен син модел на Бош от старите. Такъв няма умарянка как бъде и работи идеално с 12 волтов акумулатор за кола. Наложи се малко преправяне на редуктора, за да се премахне заключването на шпиндела ( има две ролки и една пеперуда под редуктора му , махат се ролките само) Наскоро се бяхме виждали и човека ме пита дали ще може да ползва задвижването и за 20 рамкова центрофуга, отговорих му, че не виждам никакъв проблем, само да се направи с по-дълъг вал кошницата , за да може да се добави още един лагер горе и така да се намали до минимум радиалното натоварване на шпиндела на самия виноверт.
Та варианти бол, стига да не са ти хептен навряни ръцете в...
lov - майстор
Кат гледам ще си останем с писанията. На питащия нещо му минаха мераците у не се е вяскал повече. :-D
  • 1
  • 2

Тема "Ел.двигател" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: