• 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
kuger - майстор
пон ное 30, 2020 2:42 pmП. Петков написа:
пон ное 30, 2020 1:37 pmkuger написа:
пон ное 30, 2020 9:59 amП. Петков написа:
http://pirooog.ru/blondinka-za-rulem-2/
Това като подигравка ли да го разбирам?
Да отбележа, пикая прав и не съм рус!!
Сакън! Просто от изречението асоциативно ми избликна линкът като повод за смях и забавление.
А в същността на дискусията даже не се и задълбочих.
Не виждам повод за смях!
Пада напрежението на бордовата мрежа и ти вади напомняне за нужда от заряд. Нищо смешно.
Може и за малоумници да е, а може и предупреждение за нежелани последици.
П. Петков - специалист
Отказвам се!
Винаги съм се стремил да бъда толерантен и никого да не обиждам.
Прочетохте ли пълния текст от линка?
Ако имате проблем с руския език не е беда, все някой ще помогне.
Все пак чувството за хумор – "дело тонкое".

Нейсе!
Навремето един колега казваше:
"Колкото повече се обясняваш, толкова по–зле става!"

Бъдете щастлив!
Кумчо Вълчо - специалист
Да си дойдем малко на приказката. qrt, подкара ли зарядното, че ми стана интересно?
kuger - майстор
пон ное 30, 2020 3:50 pmП. Петков написа:
Отказвам се!
Винаги съм се стремил да бъда толерантен и никого да не обиждам.
Прочетохте ли пълния текст от линка?
Ако имате проблем с руския език не е беда, все някой ще помогне.
Все пак чувството за хумор – "дело тонкое".

Нейсе!
Навремето един колега казваше:
"Колкото повече се обясняваш, толкова по–зле става!"

Бъдете щастлив!
Петков, моите уважения към познанията Ви по електроника!
Да, прочетох целия текст, нямам почти никакви проблеми с руския език. Също избягвам да влизам в обяснителен режим.
Както пишете "чувството за хумор – "дело тонкое"", така е, но не съм си губил детайл 710!
Но да бъда сравнен с, извинявам се, някаква тъпа кифла, е това не бих приел!
Все пак, в името на добрия тон предлагам примирие!

Извинявам се за офтопика!
Хубава вечер и добро здраве!
MamaMy - майстор
Кугер, кой пък те сравнява с блондинка? Много тънкообидни станахме.
Те колите ги направили за олигофрени и се налага някой път да се принизим до това ниво за да схванем мисълта на създателите. Едно време на изпита за С категория в Д. Митрополия ходеха и курсанти от Сирия. На въпроса кога се сменя маслото на автомобила отговора бил: Ми когато светне лампата за това.
Ние тогава карахме ЗИЛ130 и май единствената лампа на таблото беше тази за мигачите :lol:
На никой не му е и минавало през акъла, че ще дойдат времена колата да ти говори, да ти дава акъл и да се прави на магаре примерно защото не си и угодил (сложил колана).
На предната си кола бях сложил проста схема. Като запалиш мотора щом се покачи напрежението над 13 волта включва зумера за забравени фарове. Единствения начин да го спреш е като си включиш фаровете. Дадох колата на един приятел и той се вози цяла седмица на зумер докато затопли. Е, не е блондин и той. Липсата на навици поради липса на собствен автомобил от години му е изиграл лоша шега. Разбра го по трудния начин когато го глобили, че не си е пуснал фаровете.
preslav - майстор
пон ное 30, 2020 9:00 amkozl написа:

Kozl не е твърдял такова нещо. Това си е твое твърдение :wink:
О, извинявай, не съм разбрал за какво говориш, а и отдавна съм престанал да се занимавам с динама, стартери и акумулатори, респективно не следя новостите, освен тези, които лично не ме касаят.
kozl - майстор
вт дек 01, 2020 2:08 amMamaMy написа:
Кугер, кой пък те сравнява с блондинка? Много тънкообидни станахме.
Те колите ги направили за олигофрени и се налага някой път да се принизим до това ниво за да схванем мисълта на създателите.
............
На никой не му е и минавало през акъла, че ще дойдат времена колата да ти говори, да ти дава акъл и да се прави на магаре примерно защото не си и угодил (сложил колана).
+1
Е с примера за блондинката явно създателите требе да се сезират и да ъпгрейтват софтуеро да разпознава кой в колата и как се общува с него :roll:
То с напредване на технологиите ще отпадне необходимостта от шофьорски курсове и нема да има значение кой "кара" автомобило, а кой е влезнал в него :?
То за тва ми се не разделяше с дъртата кола, но уви, резервата от чаркалък свърши. Са колко по е модерна колата толко по зависима от сервиз. И достатъчно е само нещо, лампа ли, говор ли или анимация да те подсети за сервиза и там да решават проблемите с возилото.
И в последното па не съм убеден оти патих. Но ако се погледне статистически на доволните и недоволните от сервиза може би .... :?
И понеже Пасатката е с автоматична ел.ръчна спирачка та ме вкара в колапса на блондинката, дето ако не знаех ко да права требеше да викам сервизна помощ. В достатъчно голям наклон тва чудо не може да се изключи при потегляне и начина, по който аз преодтолявам подобни ситуации е с едновременно боравене с трите пeдала за газ, спирачка и съединител. Са па Партнера има екстра чрез АБС-а да задържа колата в наклон. Но ако трябва да се правят малки маневри в ограничено, наклонено място и екстрата става не улеснение, а затруднение.
Та явно колко и да е технологично подобрено, бъгове си има.
И като се върна на темата, то си мисла, че автора си има проблеми с акумулаторите, а не със зарядното.
На пежото 306 последно е акумулатор Бош Силвър. Запечатан без ОЧО. Преди повече от година сина подкара друго возило, а пежото от време на време и почнаха неволите с акумулатора и то що, понеже забравя да го зарежда през дългите престои.
Но как да се прецени кога акумулатор да се зареди :? Капсулован, без индикатор само напрежение може да се следи, но не всеки го владее това. А всеки мое да си купи автоматично зарядно. И така щом пали, значи е "зареден" и нема нужда от зарядно :roll: Е да де ма точно този Бош Силвър сина 2 пъти го изтърва да се разреди до нулата и автоматичното не ще да стартира. И остава като блондинка да го отпиша тоя акумулатор и нов. Но ръчното зарядно го зарежда по ток. Отначало с макс. ток по възможностите на зарядното и после намалява. Напрежението се покачва, но не съм запазил графика как стаа във времето. Така де до някакво време под час се достига някаква стабилност. Примерно на заряд с 4А напрежението да е към 15,5V. Aко покача тока се покачва и напрежението. И какво да отсъдя по напрежението, че е зареден ли :? Та реших да включа таймер и по простата сметка за капацитета в Ah да се зарежда по време с този ток. И понеже зарядното ръчно, то тока на заряд не се контролира и постепенно спада. Та сметката па не съм я "уцелил" математически, но акуто след два такива заряда и немам идея колко с автоматично зарядно продължава да служи вече при друг собственик, де си кара редовно колата. Па да видим тая зима как ще избута, че е атмосферен дърт дизел :?
П. Петков - специалист
пон ное 30, 2020 9:41 pmkuger написа:
Петков, моите уважения към познанията Ви по електроника!
Да, прочетох целия текст, нямам почти никакви проблеми с руския език. Също избягвам да влизам в обяснителен режим.
Както пишете "чувството за хумор – "дело тонкое"", така е, но не съм си губил детайл 710!
Но да бъда сравнен с, извинявам се, някаква тъпа кифла, е това не бих приел!
Все пак, в името на добрия тон предлагам примирие!

Извинявам се за офтопика!
Хубава вечер и добро здраве!

Привет!
Познанията ми по електроника са кръстословични. Но "сейчас не об этом". https://www.youtube.com/watch?v=EKthwPKuOaQ

Що се отнася до линка, шапка и свалям на момичето, защото аз не бих се сетил -4оС да ги видя като пиктограма.
А механиците в сервиза са мерзавци!
Момичето не е тъпо. Един ден може да роди някой Исак Нютон или Пол Дирак.
Автомобилът е най–неудачното творение на човека. Един познат казваше, че иска автомобил в който да има само един детайл и той де е несменяем.
Идеалният автомобил е... костенурката! Параметрите ѝ са недостижими!
IP69!
То "9" няма, но тя може да престои под вода много повече от 30 минути и по–дълбоко от метър и половина. За прах да не говорим.
Няма нужда от декомпресия. Не знае какво е кесонна болест. Питал съм я, мълчи и гледа неразбиращо!
Друго:
Няма нужда от гориво. Кара с това, което си намери пътьом.
Механическа износоустойчивост до 300 години.
В кинематичния ѝ механизъм няма транслации – всичко е ротации.
То и в човека всички кинематични връзки са ограничено–ротационни.
Върховете на човешките пръсти имат 27 степени на свобода, а минималните, за да бъде едно тяло напълно свободно, са 6 – три транслации и три ротации.
Човкът не създал досега толкова сложен механизъм!
На костенурката не ѝ трябват резервни части.
Няма нужда от консумативи.
Чистачки не ѝ трябват. Водата за чистачките си я произвежда сама.
Най–важното качество:
Може да се самовъзпроизвежда.
Искам автомобил, който като престои на улицата 5 години, до него след това да намеря няколко нови и еднакви.
Костенурката не отделя вредни газове.
Май никой не е виждал пърдяща костенурка.
Съвършени сензори, многобройни и разположени на най–рационалните места. Оптимално резервирани. Авторегенерация на повредените повърхности.
Доколкото знам, развойните звена на изследователските центрове сега се борят да сложат във всеки автомобил минимум по 7 радара с фазова решетка на 88 гигахерца за автономно управление. Отделно оптика и разпознаване на образи. GPS по "Z" за пълна ориентация при многоетажна инфраструктура. Е-е-е, поне 3-D датчиците за ъглово ускорение в интегрално изпълнение ги направиха преди 20 години. И всичко това, трябва да има динамика и време за реакция под 100 милисекунди!
А костенурката не бърза толкова.
Както старшината казваше: "Който бръза – бръка!"

Костенурката няма никакви проблеми с ориентацията. Ползва дори и магнитното поле на планетата.
Никой не се е сетил да вгради в автомобила за ориентация и навигация по един магнитен компас. Май той трябва де е жироскопен, като в корабите, заради многото излишна железария. https://bg.wiktionary.org/wiki/%D0%B6%D ... 0%B0%D1%81

На костенурката не ѝ трябват асфалтирани пътища и магистрали. Няма нужда от правилници за движение. Досега катастрофи, при това верижни, между костенурки не са наблюдавани.
Аптечка, резрвна гума и пожарогасител няма и не ѝ трябват.
Акумулатор– също.
Никога не дава рушвет на катаджии.
В тъмното не ѝ трябват фарове!
Много важен и недостижим параметър:
Съотношението "Тара"/"Нето" – значително под единица!
При автомобилите е доста над 1.
Ако забравите да вдигнете ръчната спирачка и автомобилът тръгне сам, съотношението е безкрайност!!!
Автомобилът има само едно предимство – има радио. Костенурка с вграден УКВ приемник няма!
Още колко ли предимства има!
Това е!
Старчески брътвежи!

P.S.
Понеже съм любопитен, а не знам, каква е историята с този детайл 710?
Последна промяна от П. Петков на вт дек 01, 2020 7:22 pm, променено общо 1 път.
kuger - майстор
Капачето на маслената гърловина. OIL, мацката го прочела обратно.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Тема "Проблем със зарядно за акумулатори." | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: