Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
valentino76bs - майстор
вт яну 11, 2022 2:42 amMamaMy написа:
Тези моторчета са едни 40А. Трябва ти доста яко захранване. :)
Аааа съмнява ме .....ще го мерна на моята кола да видя но нещо по спомен ми се върти в главата за 20 30 А предпазител.
Ако трябва по слабо ще върти ....
На едно кюмбе сме го сложили да духа топлия въздух. Бях му турил един траф със степенен превключвател на намотките работи много добре 2 години и приключи.
На макс. степен рядко работи щото дига врява.
Някакъв траф трябва да му купя с две напрежения поне или да изкорубя от някоя бракма степените ли :?
Някакви идеи...ако има?
Последна промяна от valentino76bs на вт яну 11, 2022 4:39 pm, променено общо 1 път.
silent - майстор
Обикновенно са 150-250 вата вентилаторите на парното или до 20 тина ампера. Не знам колко вата са захранванията за лунички но едно компютърно захранване може и да ти свърши работа.
valentino76bs - майстор
вт яну 11, 2022 11:27 amsilent написа:
Обикновенно са 150-250 вата вентилаторите на парното или до 20 тина ампера. Не знам колко вата са захранванията за лунички но едно компютърно захранване може и да ти свърши работа.
Пробвах 350w не иска да тръгне включва защита явно.
hidrazin - майстор
вт яну 11, 2022 2:31 amvalentino76bs написа:
Колеги да питам дали захранванията за лед или някакви други импулсни могат да захранят един вентилатор от парно на кола.Защитата дали ще сработва при пуска?
Трябва да работи около 7,8 часа на ден.
Колко са мощни тея моторчета долу горе?
Вентилатор парно (климатроник) на Мерцедес Е-Class (W124 и W210), S-Class (W140 и W220) и C-Class (W203 и W208) - 27-30А при 14 волта.
Скоро гледах едно Пунто - бАшона му беше 30А.
С импулсно захранване ще е проблем заради защитата, както вече си разбрал.
Изскуби от някой таралясник резисторния блок и пробвай да го пуснеш през него.
Но само докато развърти защото резисторния блок иска охлаждане - да се обдухва от вентилатора.
Ако ще го оставяш да бачка с някоя степен от тоя блок, ще трябва да го охлаждаш за да не изгори.
:partyman:
valentino76bs - майстор
Най вероятно ще му взема 400вата траф и pwm за оборотите и тъй ще е ...
krasi92 - майстор
моторче от жужел харчи малко ток
valentino76bs - майстор
Измерих му тока днес 12А е.
Понеже имам някакви компютърни захранвания но не съм ги разглеждал мога ли да им дублирам кабелите на 12 волта да станат с по голямо общо сечение ,че са тънки да носи товара? Или те май бяха накичени една след друга буксите :?
Намерих му едно PWM 20A и ако го стартирам мотора от минимума вероятно защитата няма да сработи.
hidrazin - майстор
Всички жълти са +12 волта и тръгват от едно и също място на платката - запоени са заедно.
Същото е и с черните които са -12 волта.
Събираш всички жълти заедно и още толкова черни заедно.
Оставяш си един черен който да свързваш към зеления за ON
:partyman:
l0v - специалист
Харчат си ток но явно импулсното с което си пробвал мощноста му е в китайски ватове. :lol:
Аз с едно 25A карам печка от Баркас.А нейния вентилатор не е по слаб. Като се има в предвид, че има и подгревни свещи на запалването. Отделно я карам не на бензин ами на нафта и то с добавка 1:1 с масло. Та запалването и тормоза съответно на захранването е по голям. Показвал съм как стартира печката а не захранването но то се вижда на клипчето.

Тема "Теоретичен въпрос за трансформатор" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: