Направи писмено оплакване до комисията за защита на потребителя. Прави се по интернет - попълва се форма в която се описват всички проблеми и комуникация със сервиза. Качват се документи за отговор и гаранционна карта. Два пъти съм се обръщал към тях и си свършиха добре работата - възстановиха всичко.
https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Не съм сигурен дали е безопасно да се ползва пералнята с изключена "Земя".
Добави, че при изключена пералня - има данни за връзка между нула и земя - и в щепсела и после в самата пералня. Същото при проверка на нула и металния корпус на пералнята.
Ако фирмата имат официален сайт и представителство в България - напиши и до там. преди месец ми попадна информация, как може ако сме закупили някаква стока и сме недоволни/имаме проблем, да се оплачем директно до някъде в ЕС и от там натискат производителя... не си спомням адресът. https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint
От КЗП ще ги уведомят за оплакването но изпрати копие до сервиза..
https://kzp.bg/podavane-na-zhalba
Не съм сигурен дали е безопасно да се ползва пералнята с изключена "Земя".
Добави, че при изключена пералня - има данни за връзка между нула и земя - и в щепсела и после в самата пералня. Същото при проверка на нула и металния корпус на пералнята.
Ако фирмата имат официален сайт и представителство в България - напиши и до там. преди месец ми попадна информация, как може ако сме закупили някаква стока и сме недоволни/имаме проблем, да се оплачем директно до някъде в ЕС и от там натискат производителя... не си спомням адресът. https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint
От КЗП ще ги уведомят за оплакването но изпрати копие до сервиза..
Последна промяна от infomar на пет юни 03, 2022 9:42 am, променено общо 1 път.