Мен ме тормози мисълта за допълнителните жички (белите) - към акумулатора трябва да е свързан само UPS-а. За да работи коректно системата, акумулаторът трябва да е тягов, а не обичайния стартерен за автомобил. Грубо казано тяговият издържа по-дълбок разряд без да се повреди, а стартерният по-висок (но моментен) ток на разряд.
Искрено (и лично) се съмнявам проблемът да е в UPS, по-скоро един умиращ акумулатор е "доубит" с разрядите, които би трябвало да се правят до точно определена стойност на напрежението, а не как да е (до дупка). В следствие на "умишленото" убийство, някоя от клетките е дала фира и зарядния ток се е разпределил върху останалите клетки, те са започнали да кипят, това е довело до ИНТЕНЗИВНО отделяне на газове (преобладаващо водород) - от там нататък всички знаят какаво става при минимална искра.
Искрено (и лично) се съмнявам проблемът да е в UPS, по-скоро един умиращ акумулатор е "доубит" с разрядите, които би трябвало да се правят до точно определена стойност на напрежението, а не как да е (до дупка). В следствие на "умишленото" убийство, някоя от клетките е дала фира и зарядния ток се е разпределил върху останалите клетки, те са започнали да кипят, това е довело до ИНТЕНЗИВНО отделяне на газове (преобладаващо водород) - от там нататък всички знаят какаво става при минимална искра.