• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
icog - напреднал
Здравейте,
Какво е лечението на прегряването между предпазителя и таймера на снимката? Кабелът е 4 квадрата, същият, който излиза от таймера. Няма прегряване след таймера, няма и преди предпазителя. Предполагам заради малката дължина нагряването е по-силно и трябва да се сложи по-дебел кабел или има по-добър начин на свързване? Използва се за зареждане на електрически автомобил, зарежда с около 2.4-2.5 kw според данните от автомобила.
Прикачен файл:
Прегряване.png
Благодаря за мненията!
iliya_i - майстор
пет юни 09, 2023 10:34 pmicog написа:
Предполагам заради малката дължина нагряването е по-силно и трябва да се сложи по-дебел кабел или има по-добър начин на свързване?
На грешен път си.
Смени прегрелия бушон и кабела. И този път (за разлика от предния) стегни клемата на бушона!
И кабела е достатъчен, и бушона също. Дължината на кабела няма отношение.
Но някой си е оставил ръцете.
Jacomo - специалист
Виждал съм захваната изолация на кабела в клемата на предпазителя, съответно кофти връзка и прегрял предпазител. Виж да не е такъв проблемът и при теб. Но задължително смени кабелчето и предпазителя.
icog - напреднал
И аз първо си помислих за слаба връзка ама реших да питам дали не изпускам и нещо друго. Благодаря!
hidrazin - майстор
пет юни 09, 2023 10:34 pmicog написа:
Предполагам заради малката дължина нагряването е по-силно и трябва да се сложи по-дебел кабел ...
Както вече казаха - глупости. Тоя дето го е правил се е ос...рал.
Лоша връзка към предпазителя - не е бил стегнат, окиси по кабел/клема на предпазител...
пет юни 09, 2023 10:34 pmicog написа:
Използва се за зареждане на електрически автомобил, зарежда с около 2.4-2.5 kw според данните от автомобила.
С тези 2.4-2.5 kW ще да е някоя тротинетка/количка за голф а не истински електромобил.
Монофазно зарядно, нали? Пълна скръб!
:partyman:
P.S.Задължително сменяш предпазителя и кабела!
icog - напреднал
пет юни 09, 2023 11:06 pmhidrazin написа:
пет юни 09, 2023 10:34 pmicog написа:
Предполагам заради малката дължина нагряването е по-силно и трябва да се сложи по-дебел кабел ...
Както вече казаха - глупости. Тоя дето го е правил се е ос...рал.
Лоша връзка към предпазителя - не е бил стегнат, окиси по кабел/клема на предпазител...
пет юни 09, 2023 10:34 pmicog написа:
Използва се за зареждане на електрически автомобил, зарежда с около 2.4-2.5 kw според данните от автомобила.
С тези 2.4-2.5 kW ще да е някоя тротинетка/количка за голф а не истински електромобил.
Монофазно зарядно, нали? Пълна скръб!
:partyman:
P.S.Задължително сменяш предпазителя и кабела!
Съвсем истински автомобил си е :) 20квч батерия, заряда на която не пада под 4-5 квч. За 7 часа на нощна се зарежда до горе без проблем :)
Благодаря, ще сменя и предпазителя и кабела.
hidrazin - майстор
пет юни 09, 2023 11:25 pmicog написа:
Съвсем истински автомобил си е :) 20квч батерия, ...
20kWh точно отговаря на електрокар - 80V 250 Ah
А има електрокари с 80V 400Аh или казано по друг начин 32kWh от които може да използваш 25-26kWh
Поти два пъти повече отколкото ти разполагаш. :)
Та ... това нещо няма нищо общо с електромобил. Освен името (незнайно защо).
С няма и 100км, пробег какъв електромобил е?
Както и да е - сменяй кабелчето и бАшона и се радвай...
:partyman:
kozl - майстор
И аз подкрепям за подмяна на предпазител и проводници.
С допълнение и контакгор към таймер програматора.
Нямам доверие на релетата в китайските таймери.
hidrazin - майстор
съб юни 10, 2023 7:30 amkozl написа:
Нямам доверие на релетата в китайските таймери.
Таймера е ЕЛМАРК ТЕ 15В ...
А на ЕЛ-МРАК нещата са по-зле от китайските. :-D
:partyman:
DundyTheCroc - майстор
Таймера бих го ползвал само да управлява читав контактор, има място на шината.
Каква е тази електричка с батерия 20kWh, да не е някое от ония китайчета, дето идват в голям кашон?
  • 1
  • 2

Тема "Прегряване" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: