Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
iliya_i - майстор
пон авг 17, 2020 10:53 amtarlyo написа:
Фара го оправих. Ама днес смених щепсела на един разклонител и сега нищо не ще да работи.
Такива снимки ги пускайте в раздел "Отмора и шеги" ако обичате! :lol:
Електротехниката си е сериозна работа.
kuger - майстор
пон авг 03, 2020 8:46 pmbijonisler@gmail.com написа:
..........Какъв е този фар, на който кабелите са вътре в фара.На всички фарове цокъла на крушката е от външната страна на фара.Можеш да ги снадиш както пожелаеш
Така си мислиш ти :shock: , стига да не говориш за 30 год. кошници.
Сега един куплунг на корпуса и окабеляването е вътре.
krasi92 - майстор
Това е елементарно. Искай от местното енерго трети проводник за да заземиш щепцела и всичко ще заработи.
bijonisler@gmail.com - специалист
пон авг 17, 2020 12:15 pmkuger написа:
пон авг 03, 2020 8:46 pmbijonisler@gmail.com написа:
..........Какъв е този фар, на който кабелите са вътре в фара.На всички фарове цокъла на крушката е от външната страна на фара.Можеш да ги снадиш както пожелаеш
Така си мислиш ти :shock: , стига да не говориш за 30 год. кошници.
Сега един куплунг на корпуса и окабеляването е вътре.
Отворко,покажи ми един фар на който окабеляването е вътре.Не говорим за пространството между фара и пластмасовия капак.
kuger - майстор
вт авг 18, 2020 8:37 pmbijonisler@gmail.com написа:
пон авг 17, 2020 12:15 pmkuger написа:
пон авг 03, 2020 8:46 pmbijonisler@gmail.com написа:
..........Какъв е този фар, на който кабелите са вътре в фара.На всички фарове цокъла на крушката е от външната страна на фара.Можеш да ги снадиш както пожелаеш
Така си мислиш ти :shock: , стига да не говориш за 30 год. кошници.
Сега един куплунг на корпуса и окабеляването е вътре.
Отворко,покажи ми един фар на който окабеляването е вътре.Не говорим за пространството между фара и пластмасовия капак.
Първо, говориш за кабели пред рефлектора ли? Ако е така, това е просто тъпо, не мислиш ли!
Второ, няма заради теб да си разглобявам колата! Това, че ти не си виждал, не означава, че няма.
Трето, мери си приказките!
lov - майстор
bijonisler@gmail.com написа:

Отворко,покажи ми един фар на който окабеляването е вътре.Не говорим за пространството между фара и пластмасовия капак.
Да видим кой е отворкото.
Фиат Брава Браво и Марея са с вътрешно окабеляване. На корпуса има само 2 капачки колкото да можеш с пръсти да достигнеш до буксите и крушките. те затварят херметично кутията и през тях не минават никакви кабели. Снопа влиза за през гумен щуцер от страни на фара и вътре се развързва към крушките. А те са таман 4 броя в един фар. :lol: Знам и друга марка дето пак е така ма съм скрънза и няма да кажа. :lol:
kuger - майстор
вт авг 18, 2020 9:46 pmlov написа:
bijonisler@gmail.com написа:

Отворко,покажи ми един фар на който окабеляването е вътре.Не говорим за пространството между фара и пластмасовия капак.
Да видим кой е отворкото.
Фиат Брава Браво и Марея са с вътрешно окабеляване. На корпуса има само 2 капачки колкото да можеш с пръсти да достигнеш до буксите и крушките. те затварят херметично кутията и през тях не минават никакви кабели. Снопа влиза за през гумен щуцер от страни на фара и вътре се развързва към крушките. А те са таман 4 броя в един фар. :lol: Знам и друга марка дето пак е така ма съм скрънза и няма да кажа. :lol:
Не говорел за пространството м/у фара и пластмасовия капак.
Аланкоолу, фара е цял корпус с рефлектори, мотор за височината на лъча и кабели с куплунзи към лампите. Всичко това е затворено с гумени капаци, като куплунга към инсталацията на колата е под тях. Вътре са 5! лампи.
Това при моята кола.

Седнал нашия да ми говори, че вътре нямало кабели, че и обижда на всичко отгоре. Сигурно на неговата кола кабелите са пред рефлектора.
Замислям се, кой е отворкото :? :?
kozl - майстор
Мноо съм объркан :rolleyes:
Фаровете на москвето ги не помня.
На VW вариант фара се разпадаше на рефлектор и стъкло. Счупи се стъклото, тате купи само стъкло. Верно с много зор заради берлинската стена, но имаше да се предлага и само стъкло.
Ладичката и она беше с германски фарове, ма източни. Но стъкло и рефлектор капсуловани. Я счупих едно стъкло и другото пукнах от десната страна и два фара купувах, ама сделани в СССР, че германски не намерих. после от едната страна светеха различно от другите 2 фара на другата страна:?
Па жигулка 1200 на старо придобихме сделана в лето 1971. Крушка изгоре и тогиз разбрах, че крушката е фар. Рефлектор вечен, затворен херметик, ама реотана прегоре :sad: и фара угасна на къси. Крушка фар не намерих, двата фара замених с капсулован рефлектор и стъкло.
С първото Пежо тридесет и пет, вместо капсуловка, стъклото залепено към пластмасова коруба, а рефлектора и он залепен към корубата. Ма отделно не предлагат, всичко е комплект.
На второто Пежо 305+1. Фар му поправях, че нов да купвам ми се досвидя. От строшен двигателчето за реглаж свалих и на повредения го замених. Ма фара вече тип мултифункцинален, оти габарита и мигача и они са фар. Па тук фрацузина ме изненада да купвам крушка със боя за светлината на мигача :shock: Към рефлекторите потъмнели, прегорели ксенони добавих, капачките пробих и буксите пак вътре във фара подредих та стана една от жица плетеница :mrgreen:
Пасатката и тя е с мулти фарове кола. Вече го един сменях, че с вода отвътре се заля.
На сегашното Пежо още не съм ги разглеждал де са им капаците, щот даже и крушка не съм сменял. Ма партнера е с отделни дневни светлини и явно туй ги крушките щади.
Та що е фар :?
Га поръчвам фаро е комлект с други светлини, а после викам мигача ми не свети, а не фара ми не свети, а он мигачо е у фара :?
zz_stefanov - майстор
пон авг 17, 2020 10:53 amtarlyo написа:
Фара го оправих. Ама днес смених щепсела на един разклонител и сега нищо не ще да работи.
Скука, навремето там слагаха метална скоба ;)
tarlyo - специалист
Сега слагат пластмасови, че металните дават на късо. :supz:

Тема "Кабелни връзки" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: