• 1
  • 2
Всичко свързано с тоците ми е слабост, опитайте се да ме затрудните.
ЗДРАВЕЙТЕ

ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ МИ ПОМОГНЕ

ИСКАМ ДА ПУСНА ЕЛ.ДВ(АСИНХРОНЕН) С МОЩНОСТ 3KW
КАТО ИЗПОЛЗВАМ НАЛИЧЕН КОНТАКТОР К-12А И ТЕРМИЧНА ЗАЩИТА
ОТ 6-10А
СЪЩО ТАКА РАЗПОЛАГАМ И С БУТОНИ ЗА ОТКРИТ МОНТАЖ
ПУСК И СТОП
РАЗТОЯНИЕТО ЗА ПУСКАНЕ Е 6 МЕТРА

КАБЕЛЪТ КОЙТО ЩЕ ПОЛЗВАМ ЗА МОТОРА Е (ШВПС 4х2.5мм)
А ЗА ОПЕРАТИВНА (3х1.5мм)
ще се опитам да приложа и схема в pdf-format
но ми е за първи път и незнам дали ще се получи
моля проверете схемата и ако има корекции пишете БЛАГОДАРЯ

Прикачен файл

SHEMA-1.JPG
SHEMA-1.JPG (43.49 KиБ) Видяна 9238 пъти
mirk - майстор
Схемата ти е точна, действай смело :2thumbs: Ако двигателя ти изключи от терморелето без да се натоварва (без да загрява) вдигни малко настройката на релето. Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.
Тани - модератор
Писането само с големи букви се приема за КРЕЩЕНЕ в Интернет! Нали не се опитваше да ни крещиш?
извинявам се ако сте ме разбрали погрешно за големите букви




моторът тръгна


30 минути не е изключил :lol:
Моля ви дайте схемата на свързване на контактор като се почне от пуска ;стопа; намотката ;НО и НЗ контактите(захранване и поддържащ) ;защитата-не съм практикувал отдавна и искам да си сверя знанията ;също ако е възмоно схема на звезда- триъгълник. И накрая-проблем ли е ако объркам местата на фазите;и как да ги различа като са две черни и една червена;препоръчайте накой метод за определяне на фазите една спрямо друга.
Trifun - специалист
@ivvoboy, от това по-подробна и ясно начертана схема - здраве му кажи ! Става въпрос за схемата, която е постнал @todorsis в началото на темата - ако и по нея имаш въпроси ... :?
А местата на фазите не е проблем - просто в единия случай двигателят върти в посоката в която искаш да върти, а в другия - върти в обратната посока. Ако върти в обратна посока - разменяш местата на две от фазите и той тръгва в правилната посока.
Благодаря. Значи не е проблем местата на фазите R S T
evil - специалист
ето нещо за проверка http://www.veppa.com/ekts/
lubomirlz - специалист
mirk написа:
Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.
Мда и познай какво ще се случи с двигателя при тия 20 % претоварване ако релето е качествено и изключва коректно.
  • 1
  • 2

Тема "ПРОВЕРКА НА СХЕМА ЗА ВЪЗДУШЕН ПУСК СТОП" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: