• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
Duke_BG - специалист
У нас такой звали "смерть туриста" из-за тенденции перегреваться и взрываться. ....

или много да се напивали около него или има нещо вярно така че внимавайте
bigdragon - майстор
Да добавя и аз впечатления от първа ръка.

Края на 80-те години на миналият век, при гмуркане във
Варненския залив на дълбочина 10...12 метра, извадих ето такова нещо с:
Изображение
Имаше щамповани надписи на немски език и монограми.
Липсваха му трите крака, единствените детайли изработени от стомана.
След консултации със специалист по стоманите, стигнахме до извода,
че е стояло на дъното повече от 30 години. Стоманата беше изчезнала,
стояха само отпечатъците върху калаените спойки.
Всички други детайли, изработени от мед и бронз, след почистване с
киселина, станаха като нови. Подменихме уплътненията и уреда запали на
керосин като нов. След това му иработих от ф6 неръждавейка и запоих с
твърд припой три нови крачета. Сега е някъде в мазата на апартамента
на родителите ми и съм сигурен, че ще заработи и след още 100 години.....
lov - майстор
Също добри примуси дори в държавен военен резерв имаше такива но както всичко друго замиха за скраб. А и се произвеждаха до скоро и се намираха и по спортните магазини. Трябва да видя дали са ми останали оригинални чистачки за дюзите да ти ги подаря и да си направиш пълен комплект що с такъв мерак си го възстановил. Дори мисля че имам една помпа и горелката която прибрах защото всичко останало вече беше намачкано.
Същия работи и в съотношение нафта и бензин 1:1. Случайно открита комбинация на пияна глава. :lol:
Mc Queen - специалист
Duke_BG написа:
У нас такой звали "смерть туриста" из-за тенденции перегреваться и взрываться. ....

или много да се напивали около него или има нещо вярно така че внимавайте
От напиването е !!!
Така да знаеш. :group3g:
Забранено е да се консумира "ТРОЙНОЙ ОДЕКЛОН" в близост до уреда.

Обаче гледам, че братята руси дават да се зарежда с бензин А72- А76.
Такой у нас НЕТ.
А Швейцарците с някакъв "CORECOM-cки" - "бял" ( мисля, че е екстационен ли нам'си кво там )
Дето няма да си правя труда дори и да търся, камо ли да купя.

Какво да очаквам ако използвам нашия роден ≈ А95↓↓↓ ?

Това "прегряване" как се получава?
Нали има екран

Поздрави:
Mc Queen

Прикачен файл

1245261817-Russian-Touristy-Inst.-3.jpg
1245261817-Russian-Touristy-Inst.-3.jpg (65.89 KиБ) Видяна 1708 пъти
lov - майстор
Екранчето дето е пред резервоарчето. В началото ако е по студено времето се дига на горе докато става подгряването да може да дигне по бързо налягане а в работен режим кога вече си сложил нещо да се грее си е свалено. И понеже там виждаш как е захванато лесно пада и някои си мислят че може и без него и те така. Пък и не напразно те попитах за предпазния клапан защо си го разглобил. Не си спомням дали там се регулираше налягането на отваряне като се натяга пружинката. В гаража ми е и утре ще погледна. А с бензините каквото налееш. Принципно техническите бензини са ниско октанови но това ти е най малкия проблем. Цитирания от тебе white е точно екстракционен. По руски ще го срещнеш и като ''галош'' и е 64 октана. То явно не помниш но цитираните бензини в ръководството си бяха и по стандарт и по нашите бензиностанции. Да налееш 84 октана /бога ми не помня дали не бяха 86/ си беше лукса за москвичите и жигулките. :lol:
Имаше и бензинови запалки на времето и те се пълнеха с такъв бензин. То не че и сега не се продава ама струва пара.
И да не ти пука какво са писали руснаците пиенето, че им пречи но са си и страшни авантюристи на такива теми. По големи идиоти не съм виждал никъде на друго място по света.
Mc Queen - специалист
lov написа:
Пък и не напразно те попитах за предпазния клапан защо си го разглобил. Не си спомням дали там се регулираше налягането на отваряне като се натяга пружинката.
Ми, той си беше развит. ( пред падане и изгубване на чарковете )
Явно някакси се е саморазвил, или икога не е бил затяган.
Разглобих го за снимката.
Експерименти с пружината НЕ смятам да си правя, все пак това е "ПРЕДПАЗЕН" клапан.
Би трябвало да се затяга в капачката, а не да стои полуразвит.

Поздрави:
Mc Queen
lov - майстор
Да така е днеска погеднах. Пружината е калибрирана и всичко се затяга до край. Явно е правен на ''Ленински съботник''. Или другия вариант за да не се уморява излишно при дълго съхранение са го оставили недозатегнато. Понякога на руснаците им идват такива умни идеи.
nautilus33 - майстор
Темата е бая стара, но монеже въпросът ми е свързан с туристическо котлонче, смятам, че е по-добре да го задам тук. Та, става дума за едно малко бензиново котлонче, на което резервоара отвътре е страшно мръсен. По дъното се вижда нещо черно, като сажди. Бърках с памук и вълнен парцал, и излизат направо черни. Но нещото е толкова залепнало, че трябва да се стърже явно. Как да го направя, за да не нараня покритието, т.е. да не надраскам резервоара отвътре, защото не искам да почне да ръждясва.
plamen6703 - майстор
Твоето е примус, не е необходимо изобщо да го правиш нищо, дори не знам дали би го ползвал по предназначение :) Преди години ползвах бензинов поялник за грубо запояване, сега да ме пребиеш няма да посегна към него като имам газов под ръка :wink: :partyman:
nautilus33 - майстор
Ааа, ще го ползвам :) Даже до сега няколко пъти го ползвах, за подгряване на вакса за едни дървени лъжици. Но почна да подгрява бавно, реших да го почистя. Иначе лятото смятам да го ползвам по предназначение, че тази година не успях.
Иначе за почистване ми казаха с пясък, но ме е страх да не го надере пясъка.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Тема "Как се работи с този туристически котлон ?" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: