• 1
  • 2
Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
svetliopi44 - Чирак...
Какво да чука на дърво, тои си е в правото.
Веднъж ми се е налагало да споря с некоректен търговец и спечелих.
Само като си пусне жалбата и на другия ден ще му счупят телефона да му се извиняват и да му предлагат оферти.
kolev_k - специалист
tysonlkr,кажи какво стана с рекламацията!Аз върнах един декодер от техномаркет закупен.Симптомите-рестартиране,забиване и т.н.Казаха до 30 дни ще се обадят.Отивам на 25-я ден да питам кво става.Отговор-Ооо ама то има още време.Аз-Е да,ама идват празници,почивни дни,ще надхвърлим 30 дни.Те-Ние работим и по празниците.Аз-Е да ама техниците в сервиза едва ли ще работят по празниците.На следващия ден ми звънят да отида и да си взема нов на равностойна цена.
tysonlkr - специалист
Малко късно видях но дано ти помогна.
Мен си ми върнаха парите на 31-вия ден като отидох. Изобщо не ми се обаждаха аз сам си отидох и им цитирах закона :lol:
Тия декодери май ще се окажат много дефектни :?
Аз сега се чудя дали да си вземам друг или да събирам парички за нов телевизор :roll:
kolev_k - специалист
Малко встрани от темата:Защо искат да им пазим оригиналните картонени опаковки за срока на гаранцията за да важи(говоря за телевизор,аудио уредба,кухненски уреди и др.)?Къде да ги слагам в кутийката където живея?
ditronix - специалист
Защото се чудят как да отсвирят потребителя! И лошото е, че има логика в цялата работа! При транспорт на един телевизор примерно, завит в чаршаф има вероятност да го чукнеш тук-там и гаранцията ти отпада веднагически. Ако е в кашона- няма как да се хванат за това! Законът в България не е направен да защитава потребителите-това трябва да е ясно на всеки! Законът е направен,за да се хвърли прах в очите на едни уж европейски норми и толкова. Който може да се пребори-добре. Който не може-още по-добре и толкова.
hidrazin - майстор
+1 Малко хора си пазят опаковките. Заемат много място. Пък и е една добра причина да ти откажат гаранция.
:partyman:
  • 1
  • 2

Тема "срок за отстраняване на повреда в гаранционен сервиз" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: