lov написа: До сега почти не съм имал случай да ми изключи защитата при старт.Зависи от машината, колко дърпа маторя.
jordanvass написа:Ами щом не те интересуват тия неща,ко прайш тука?При акумулатора протича електро-химична реакция,която отнема време.При кондензаторната батерия прехвърлянето на заряда може да стане за микро и нано секунди,в зависимост от силата на тока и капацитета на кондензатора.Ама ти тия величини не ги познаваш,така че няма кво да ти обяснявам.kolev_k написа:Кой ти говори за нормална батерия?Става въпрос за кондензатор.Вземи да прочетеш закона на Шарл дьо Кулон.Изключително слабо ме интересува дали е батерия, кондензатор или някакъв друг акумулатор на енергия. Ако пренебрегнем загубите при заряд/разряд, няма никакво значение в какво съхраняваш електроенергията. За да изкараш определено количество енергия, трябва първо да си я вкарал там. Хич не ме интересува колко кулона ще ти е зареден кондензаторът ти според закона на Кулон. Колкото си вкарал, толкова и ще изкараш. А с 2,8 ампера и за 1 минута ще вкараш точно...почти нищо. Пък ти си смятай кулони по който си искаш закон.