Моторът е 49 кубика.
Извинявам се за името на скутера, но документите не са в мен в момента, даден ми е за ремонт.Скутерът е седял 2г на дъжд,студ, слънце и прочие.
Изчистих го от горе до долу, имаше пригризани кабели на нивомера и на мигачите, възтанових ги.Регулатора на напрежението също беше дал, фира, предна ръкохватка също,вакуум клапан за бензин + филтър и кутията на въздушният филтър беше изгоряла от слънцето.
Смених маслото с ново, налях нов бензин и след доста ритане запали животното.
Нещо не ми харесва обаче работата му, на студено има ужасни колебания в работата на двигателя, буквално гасне.
Като форсирам на високи обороти, все едно работи с прекъсвания, карбураторът беше сравнително чист.
Маркучите за вакума също съм сменил + тези за бензина.Като загрее държи що годе приемливи ниски обороти, но напрежението е около 10V, само когато дам пълна гас вдига 14,5V променливо.При пълна гас едва достига 12V изпрвено напрежение на изхода на регулатора.
Към акумулаторът се подава само променливо напрежение, това нормално ли е ?
Това нормално ли е за скутер ?
Съмнявам се за намотка на късо в алтернатора.Електрониката за запалването играе ли роля за управление на напрежението?
Извинявам се за името на скутера, но документите не са в мен в момента, даден ми е за ремонт.Скутерът е седял 2г на дъжд,студ, слънце и прочие.
Изчистих го от горе до долу, имаше пригризани кабели на нивомера и на мигачите, възтанових ги.Регулатора на напрежението също беше дал, фира, предна ръкохватка също,вакуум клапан за бензин + филтър и кутията на въздушният филтър беше изгоряла от слънцето.
Смених маслото с ново, налях нов бензин и след доста ритане запали животното.
Нещо не ми харесва обаче работата му, на студено има ужасни колебания в работата на двигателя, буквално гасне.
Като форсирам на високи обороти, все едно работи с прекъсвания, карбураторът беше сравнително чист.
Маркучите за вакума също съм сменил + тези за бензина.Като загрее държи що годе приемливи ниски обороти, но напрежението е около 10V, само когато дам пълна гас вдига 14,5V променливо.При пълна гас едва достига 12V изпрвено напрежение на изхода на регулатора.
Към акумулаторът се подава само променливо напрежение, това нормално ли е ?
Това нормално ли е за скутер ?
Съмнявам се за намотка на късо в алтернатора.Електрониката за запалването играе ли роля за управление на напрежението?