Ако незнаете къде да постнете въпрос или мнение, тука е мястото.
ridik - специалист
чет авг 12, 2021 4:38 pmТрифон П.Трифонов написа:
А видя ли от къде се настройва налягането?
На самото тяло на помпата е.
Само внимавай да не събориш някое стъпало, хахааа!
Точно от там се опитах да го настроя но нямаше никаква промяна. Когато помпата смуче от бутилката дига 3 бара и това е .Ако е от водопровода , самия той дава 3 бара и при пуск на помпата налягането не се покачва.
Разглоби, провери, почисти!
Накисване в лимонтузу върши идеална работа, както за почистване, нака и за профилактика на машината.
ridik - специалист
Всичко съм проверил и почистил.Бойлера на машината е неръждаем.Всички тръбички са прогонени.Кафе групата я киснах 2 дена в лимонтузу, но тя без това си пускаше вода.Помпата проверих при клапана за налягане и той е в ред.Автоматичното пълнене и работи тоест и при клапана за пълнене няма проблем.Единствено помпата при лопатките не съм отварял.Явно както каза трябва да видя този OPV клапан , но все не остава време за да я отворя отново и да го търся.
ridik - специалист
А по логика трябва да има такъв клапан защото когато я пробвах и на 3 бара нямаше налягане в ръкохватката при свалянето и.
чет авг 12, 2021 5:00 pmridik написа:
А по логика трябва да има такъв клапан защото когато я пробвах и на 3 бара нямаше налягане в ръкохватката при свалянето и.
Няма и да има налягане в ръкохватката. Тази машина е с трипътен магнет вентил, не е "пуф" машинка. При изключване на помпата, освобождава налягането в групата.
Теб те интересува оная врътка на тялото на помпата. Това е клапанът, с който се регулира налягането. Разглоби и огледай!
Ако не, на сервиз, че тук се въртим на едно място сякаш.
kozl - майстор
А мерси вдянах.
Аз съм ползвал такава за преточване на нафта.
На същия принщип има и вакум помпи в дизелови коли.
На несериозните кафемашини като Бриелото клапана е нерегулируем и е в пластмасов корпус.
А зад лопадките към ротора пружинки ли има, щот аз лично не съм разглобявал такава помпа?
А тука ги наричат и пластинкови помпи.
И OVP Over Pressure Valve може да е се е счупила пружинката и па ще има натиск ама по малък и така да падне налягането на изхода на помпата.
Козлин, стига чеса уа брат! Човека писа, че е проверил налягането при помпата, ти пак! Разглеждай си дизелите у нафтовия раздел!
Няма пружинки, ма почти позна- с променлива геометрия е, да............

Ридик, тук OPV клапана ти е на самото помпено тяло.
Провери трипътния магнит вентил! Ако е заминала бубинката или механично не може да затвори добре, ще губи налягане преди групата.
ridik - специалист
чет авг 12, 2021 7:44 pmТрифон П.Трифонов написа:
Козлин, стига чеса уа брат! Човека писа, че е проверил налягането при помпата, ти пак! Разглеждай си дизелите у нафтовия раздел!
Няма пружинки, ма почти позна- с променлива геометрия е, да............

Ридик, тук OPV клапана ти е на самото помпено тяло.
Провери трипътния магнит вентил! Ако е заминала бубинката или механично не може да затвори добре, ще губи налягане преди групата.
Досега се потих с нея.Първо откачих помпата и я пробвах на голо.Неще да дигне повече от 4 бара при положение че водопровода помага да с 2 бара.Разглобих помпата . Всичко здраво без теч.Пак я сглобих и пак същото 4бара.Явно ще трябва друга помпа.
чет авг 12, 2021 8:17 pmridik написа:
... Всичко здраво без теч.Пак я сглобих и пак същото 4бара.Явно ще трябва друга помпа.
https://combinabar.bg/
Провери тук!

Тема "Brasilia Portofino проблем с налягането" | Включи се в дискусията:


Сподели форума:

Бъди информиран. Следвай "Направи сам" във Facebook:

Намери изпълнител и вдъхновения за дома. Следвай MaistorPlus във Facebook: