Не бях се натъквал на този проблем. След като вече си видял стоката в пратката и тя не е това, което трябва да е, трябва да платиш за двете посоки. В смисъл - и тухла да има вътре вместо златен пръстен, ти трябвало да платиш и за връщането й. Може би беше грешка от моя страна, че бях оставил банкнота на плота, която служителката междунременно беше прибрала. Не очаквах проблем със стоката - фирмата е с много голям оборот, но все пак реших да се възползвам от опцията да погледна. При опит да се свържа по телефона за уточняване се оказа, че "са заети". Беше след 17:30ч и макар да беше обявено, че работят до 18ч, явно вече са си били заминали. При това пололожение служителката бездушно ми обяви (с известна ехидност), че трябва да ми задържи сумата. Нямах какво да направя - съгласих се. Върна ми остатъка, но без документ. На възразяването ми вече откровено ми се развика. Имало камери, всичко се записвало и говора ... Казах, че камери има във всички магазини и учереждения, но за всяка приета сума всеки издава някакъв документ. Получи се скандал, а вече доста хора чакаха на опашка. Стана ми неудобно и си тръгнах. Утре ако успея да се споразумея с "фирмата" и те се обадят, че са съгласни да платят двойните куриерски разходи, вечерта ще отида да си получа моите запорирани 10лева.
Изобщо не ми е за първи път да получавам не това, което съм поръчал, но все съм се свързвал с изпращача и сме решавали проблема помежду си веднага.
Изобщо не ми е за първи път да получавам не това, което съм поръчал, но все съм се свързвал с изпращача и сме решавали проблема помежду си веднага.